Hakutulokset

  1. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Voi ihanaa, ElinaMaria! Näin vaan asiat kääntyi hyvin päin! Tosi helpottavaa kuulla! :hug: Lääkäri soitti mulle tänään. Pitää aloittaa Klexanet. Lugeja käytän 9rv:n loppuun ja sit otan käyttöön myös primaspanit. Onko täällä ketään, joka on käyttänyt/käyttää Klexanea? Toisaalta helpottavaa...
  2. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    ElinaMaria: Voi ei! Olen todella pahoillani. Pidetään siitä viimeisestä toivon hippusesta vielä kiinni ja toivotaan,että kaikki kääntyisi vielä hyvin! Tillu: Mukava kuulla,että oot päässy kotiin ja pikkuinen on kyydissä! Kaktuspiikki: Mulla ois revenny ja pahasti jos ois käyny noin. Mitä...
  3. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Tillu79: Hui! Voimia ja jaksamista sinulle! Tuo on pelottava tilanne! Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin päin ja pääsen vauva masussa takaisin kotiin! Mulla kävi tuota kuopusta odottaessa just noin. Itseasiassa kolme kertaa raskausaikana. 14 viikolla oltiin käymässä mun kotona, 100kilsan...
  4. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Tänään oli ultra. Pelotti niin vietävästi sinne mennessä. Mutta niin sieltä vain löytyi pieni sydän, joka sykki. :heart: Alkio oli oikeassa paikassa ja oikean kokoinen. Vastasi viikkoja 6+6 ja menkoista laskettuna tänään ois 7+0. Lääkäri aikoi soittaa Oys:iin ja kysyä, miten mun kohalla...
  5. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Enää 4 yötä ultraan! Jännittää,että löytyykö tuolta ketään. Pelot on nyt pysyneet vähän kurissa, kun joitain oireita kuites on. Nyt ollu edelleen palelua ja närästystä. Mies totes tänään saunassa,että rinnat on ainakin kasvaneet. :D Itestäkin tuntuu,että ne on ihan tiellä,joten muutosta on...
  6. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Mun pitää alkaa tuota mini aspiriinia syömään rv 9:n tienoilla. Mulla sen takia, kun tutkittiin noita toistuvia keskenmenoja, niin löytyi se mahdollinen hyytymishäiriö, elikkä ois sitä veritulpan riskiä. Mulla ei tuota hyytymishäiriötä tiedetä varmaksi, koska kaikki tutkimuksia ei ehditty tehdä...
  7. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Sanle ja ElinaMaria: Tämä on jotenkin raskasta kyllä. Koko ajan pelkää, että meneekö kaikki hyvin ja eikö kuitenkaan mene kaikki hyvin, vai onko sittenkin toivoa. Jaksamista paljon teille! Sanlelle tsemppiä huomiseen ultraan ja paljon positiivisia, ihania ajatuksia. Teidän pieni kellottelee...
  8. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Kiitos tsempeistä ja tervetulotoivotuksista! Eilen tosiaan alamaha vähän kipuili, mutta nyt on ollu taas ok. Onhan niitä jomotuksia ollut onnistuneissakin raskauksissa, mutta nuo keskenmenot vaan tekee niin varovaiseksi ja jopa vainoharhaiseksi, että jokaikinen risahdus saa hysterian aikaan...
  9. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    Hei! Täällä ois yksi uusi palstalainen. Kaksi tervettä lasta (-06 ja -08) olemassaan, mutta nyt kolme peräkkäistä keskenmenoa. Yksi 12rv ja kaksi varhaista. Viimeisin syyskuussa. Nyt oon ollu tutkimuksissa noiden keskenmenojen vuoksi. Mahdollinen hyytymishäiriö löytyi, mutta sitä ehdittiin...

Yhteistyössä