Hakutulokset

  1. lasipää edellä

    Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

    Johan oli taas vähän erilaisempi aloitus, d b :)
  2. lasipää edellä

    Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

    ookoo muuten hyvä tietää että sen videon voi kattoa (mikäli tää läppis ei ehdi sulaa ennen :D ) sillain katsomatta, että vaan kuuntelee, täytyypä napata tohon johon kin mukaan, niin ehtii sit reissun päällä kuuntelemaan jos ei muuten :whistle:
  3. lasipää edellä

    Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

    Juu-u!! Teet just niinkuin se ruma, rietas, nahkea äijänääni videolla käskee. Nihh! yössä kuuluu ooooooooooooooooooooooooo -5 jess, nyt se sitten tulloo -7 liikaa informaatioo -5 :ashamed:
  4. lasipää edellä

    Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

    Mitä se äijä siellä sitt sanoo / horisee? Vai päästeleekö se jotain eläimellisiä ääniä. -- öörpsistä !
  5. lasipää edellä

    Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

    Ihana! oma sessiterapeuttimme opastaa lempein ottein :heart: :flower:
  6. lasipää edellä

    Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

    :D *vierekkäinpalstailijat* :wave: jali, jali !!
  7. lasipää edellä

    Moninkertaiset orgasmit hypnoosivideon avulla - uskomatonta :O

    Jaaha, 20 sekuntia jo jaksoin kats. sitä alussa olevaahyrrää - täytyypä jättää katsomatta kun tää paistinpannu tuntuu sulavan jo muutenkin. Läppärilättysiä voi paistaa tällä koneella sitten kun se on ns. valmis tapaus.
  8. lasipää edellä

    Jumittaako teillä palsta?

    Mythago jotain mainitsi, ja mun jumittaa välillä ihan kauheasti. Eli johtuuko palstasta - vai mun koneesta. Mun kone on hajoamassa. Lämpöä turhan paljon ja näin. Jos joku tietää millä saan mitattua GPU :n olis kiva. Löytyy HWmonitor - ei mittaa tota ^^ mutta muuta kylläkin. Löytyy...
  9. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    good night...sov gott! mä pistän sulle nyt yksärin jossain vaiheessa, tuli juttu mieleen. jos tää kone ei nyt sula (mitä se tekee kylläkin ) :wave:
  10. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    taas oli väärät lasipään tavumäärät tämä kone sulaa nyt eikä se edes elänyt, syntynyt ja siltikin: elähtänyt
  11. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    hei en usko että olen nähnyt - ollaan urpoja vika vai ominaisuus ei tarvitse parantaa tohtorit, kiitos vaan
  12. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    juu juu, raamit täytyy olla edes runossa :) , jotain tolkkua tälläkin yhden lajin bohheemilla - tiedätkö tämän: se kaikki säilyy ennallaan vain kulkurit me lähdemme taas aamun tullen kulkemaan ei kukaan meitä muistele ääääääh :`( mä olen tolle pätkälle joskus aikaa...
  13. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    joo, mä satuin lukemaan siitä sun hetkestä. Ehkä on aika raskas nimi. Nimet on vaan niin painavaksi lastattuja merkityksillä. Hei huom, kiva jos joskus käyt, eihän sun tarvi mustua ollenkaan. ;) aina se on kiva kun saadaan tänne hyviä tyyppejä, ei me niitä unohdeta vaikka olisivat vähän...
  14. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    ei oo pakko olla haikurytmissä. muuten, on ihan hassua mutta kannattaa kokeilla tota haikurytmiä. Se sekoitti mun pään ihan - jäi niinkuin pakkomielle :D mä huomasin semmosen jutun, että jos niitä kokeilee, niin ne raamit tekee ajatukselle jotain. Ajatus vapautuu jotenkin silloin...
  15. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    :wave: aa, se olit sä (5) jotenkin aattelinkin (7) sua tnä! palstaa et jätä (5) laskinko oikein 5 tavutusjutut mä ym 7 märsin kaiken sun jutust 5 :D :D pois ei annettais me millään echoo eikä musapoikaa ;) en viitti täältä nikkiäs huudella, jos et tykkää
  16. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    meinaaksää vai mua :D juon kyl, jätski oottaa tuol lomaviikko jessss!!!!!!! !!!!!!!
  17. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    vanhan echon suu ja silmät eikös juu on levon ansainnuu ja lasipääkin lupas: ettei tuu tänään takas. Kuis kävi :ashamed:
  18. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    Mytakko koneen mytakylvyssä käytti nyt: ihmettelee lasipään kone hajos just kun mä tulin intona skrivaan
  19. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    voit tok' yrittää toivoa ei paljon jää *echoa vetää*
  20. lasipää edellä

    Haikuja tänne!!!

    sama yhteys tää ei vois enempää kyrsiinnyttää-ää-ää :laugh: jouduin laittamaan lisätavut :ashamed:

Yhteistyössä