Hakutulokset

  1. N

    tammikuussa 06 syntyneitä

    meille syntyi neljäs tyttö 13.1. rv 25+4 painoa 860g ja pituutta 35,5cm :heart: Lohjalla oli tarkoitus synnyttää, mutta naistenklinikalle tietysti jouduin ja nyt pikku Emma on hyvässä hoidossa lastenklinikan teho-osastolla
  2. N

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Heippa ja kiitoset!! Laitoit oikein perusteellisen vastauksen. Pistin nuo päivät ja ajat ylös ja varmasti tullaan mekin! Ojamo on vaan sen verran kaukana että täytyy katsoa sellainen päivä kun on auto käytössä. Eiköhän me aloiteta jo ensi viikolla =)
  3. N

    Lohjlaiset,perustaan ryhmä.

    Moi! Minä myös ilmoittaudun mukaan =) Mulle voi laittaa yksityisviestiä tai postia kirsi_oksanen75@hotmail.com
  4. N

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Heippa! Olisin tuosta kerhosta kyselly.. voiko sinne tulla mihin aikaan vaan vai mikä käytäntö? Ajattelin kun tuo aika on niin pitkä. Onko siellä ohjattua toimintaa ja täytyykö ilmoittautua johonkin? Kiitos =)
  5. N

    kotiäitejä lohjalta

    Kotona minäkin kolmen tytön kanssa olen =) Moisiolla asustellaan ja auto on käytössä välillä, joten tapaamiset onnistuu. Otapa yhteyttä osoitteeseen kirsi_oksanen75@hotmail.com
  6. N

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    Moikka vaan! Johan meitä huhtikuussa synnyttäviä on täällä paljon! Eli odotan neljättämme LA 24.4. ja ennestään meillä on 1,3 ja 4 vuotiaat tytöt. Ollaan pari viikkoa sitten muutettu Lohjalle ja muutama tuttava jo on, mutta eihän niitä ole koskaan liikaa =) Mulle voi laittaa viestiä...
  7. N

    Ystäviä LOHJALTA?

    Olen 30-vuotias äippä ja perheeseemme kuuluu isin lisäksi 1, 3 ja 4-vuotiaat tytöt. Odotan neljättämme LA 24.4.06. Asustellaan vielä Nummelassa mutta muutamme Moision alueelle joulukuun puolivälissä. Olisi mukava saada uusia ystäviä koko perheelle kun emme ennestään tunne Lohjalta ketään. Jos...
  8. N

    minkä ikäisiä ja monta lasta,yksin vai yhdessä?

    minä 30v ja mies 27v, yhdessä oltu 5 v joista naimisissa 4. Kolme tyttöä on 1, 3 ja 4 vuotiaat ja neljättä lasta odotellaan syntyväksi huhtikuussa 2006 meidän 6v taipaleen kunniaksi ;)
  9. N

    Äidit vm 1975

    Savosta olen kotoisin ja nyt asustellut Vihdin Nummelassa viitisen vuotta. Meillä on kolme tyttöä 1, 3 ja 4 vuotiaat ja neljännen laskettu aika olisi 24.4.06. Kotona olen tuon ajan ollut ja tulen olemaan jatkossakin vielä jonkin aikaa. :)
  10. N

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Ilmoittaudunpa minäkin mukaan. Pääsin ;) listalle kun täytin just 30. Meillä on kolme tyttöä 03/01, 04/02 ja 04/04 niin ja masuasukki jonka laskettu aika 24.4.06. Asutaan Vihdin Nummelassa.
  11. N

    Neljättä lasta odottavia?

    nostan..
  12. N

    Vihdin Nummelan äidit

    Heippa! Odotan neljättämme, LA 24.4.06 ja meillä on 1, 3 ja 4 vuotiaat tytöt. Asustellaan siis Nummelassa. Etsiskelen muita odottavia tai tytöille leikkikavereita. Myös äiti 30v kaipaa juttuseuraa ;) Laitappa viestiä kirsi.oksanen@netsonic.fi
  13. N

    Neljättä lasta odottavia?

    Odotan neljättämme, LA 24.4.2006 siis jos ja kun kaikki menee hyvin! Meillä on ennestään 1, 3 ja 4 vuotiaat tytöt. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia samassa tilanteessa olevan kanssa. Asun itse Vihdin Nummelassa mutta voit olla läheltä tai kaukaa :) kirsi_oksanen75@hotmail.com

Yhteistyössä