Hakutulokset

  1. Y

    askartelu ja puuha sivut yms

    Mistähän löytyisi mukavia askartelu/puuhavinkkejä lapsille 1-6v. Vaikka teemoittain syksy, talvi, kevät ja kesä. Että löytyis mitä lauluja vois laulattaa ja askartelua yms koti ja perhepäivähoitotoimintaan. Ennen mll oli sellaiset sivut ja nyt en löydä oikein mitään vastaavaa.
  2. Y

    märkäpaise kurkussa/nielussa

    Onkos kenellään ollut märkäpaisetta kurkussa/nielussa? Miten sitä on hoidettu tai missä se on poistettu? Meidän neitiltä 13,5v oli tänään iso ja paha paise poistettu ihan sumutepuudutuksella terveyskeskuslääkärillä. Ja toinen tai osa paiseesta on edelleen kurkussa koska oli ollut jotenkin...
  3. Y

    rovaniemen polarn o. pyret

    Onko pop huomenna auki ja onkos siellä ale jo alkanu? Mietin et kannattisko ajella käymään.
  4. Y

    koot

    Miten ne vaatteiden koot on suomessa kun lapussa on niin minta kokoa? Eli mitä kokoa on housut D34 I38 ja F36 kaikki siis samassa lapussa.
  5. Y

    Värityskuvia

    Tarttisin tulostettavia värityskuvia. Oisko kellään hyviä sivuja ja jaksaisko laittaa tähän linkkejä? :)
  6. Y

    Kela

    Mulla on ollut touko-kesäkuussa hoitolisän tarkistus. Sain nyt puhelun kelasta.Täti selitteli siellä et on pahoillaan kun hän on edellisen päätöksen vuonna 2008 toukokuussa tehnyt väärin ja ovat siis siittä asti maksaneet liikaa minulle. Tää oli siis jotenki katsonut luvut väärin ja laskenut...
  7. Y

    Party liten hinnoista

    Tietääkö kukaan et paljonko maksaa mansikkapaikka-tuoksulyhdyn lasiosa varaosana?
  8. Y

    Leipomistarvikkeita

    Onko Helsingissä sellaista leivontatarvikekauppaa, josta voi ostaa esim. valmiskuvia kakkuun ja värejä ja sen sellaista sälää?
  9. Y

    Kaupat auki?

    Onkos ne kaupat tänään yhteen auki? Siis ruokakaupat...
  10. Y

    Milloin veisitte lääkäriin?

    Meidän kuopuksella 1,5v on ollut nyt kuumetta jo kahdeksan päivää enemmän ja vähemmän. Lisäksi ihan mieletön nuha, mistä sitä räkää riittääkin ja yskä. Toisinaan yskii niin että oksentaa. Kuume laskee kyllä hetkellisesti lääkkeellä. Mutta pieni on aika voimaton ja väsy koko ajan. Itellä on kova...
  11. Y

    talvicrocseista

    Pidättekö itse tai annatteko lastenne pitää näitä talvicrocseja ulkona esim kulkea kouluun yms? Varsinkin täällä pohjoisessa, kun on kunnolla lunta talvisin. Meillä tytöllä on ne kun mummi osti ja en ole antanut niillä ulkona olla ja tästää meinaa tulla joka päiväinen riita.... Eikö ne oo aika...
  12. Y

    lastenvaateliikkeitä

    Kertokaas ihania lastenvaaateliikkeitä ihan tästä helsingin keskustasta. Huomenna pääsis shoppaileen. H&M yms Forumin kaupat tiedän mutta muuta...
  13. Y

    kotitöistä

    Mitä kotitöitä teidän kymmenen vuotiaat tekevät? Kuinka usein ja saavatko siitä viikkorahan vai saavatko viikkorahan joka tapauksessa? Kuinka paljon on antamanne viikkoraha? Siinäpä niitä kysymyksiä tulikin :)
  14. Y

    Pillerit ja raskaustesti

    Voiko raskaustestin samalla kun syö pillereitä (ei siis tauon aikana) ja näyttääkö se sitten oikeaa tulosta? Syön pillereitä 3 pakettia putkeen ja sitten viikon tauko. Viimeksi tauon jälkeen ensimmäisellä viikolla unohtui pilleri (suurin todennäköisyys tulla raskaaksi). No nyt on jo toinen...
  15. Y

    Lahjatiedustelu

    Mitäs te iskät toivoisitte isänpäivälahjaksi? Minkälaisen toivoisitte päivän olevan? Onko se kakkukahvit sänkyyn ihan yes-juttu? Kyselen sillä kun omasta miehestä ei saa mitään irti, en haluaisi mitään "sukkia" viedä lahjaksi...
  16. Y

    Pikku muksun murkinat

    Olisko kenelläkään hyviä ohjeita pienten ruokiin ja hedelmäsoseisiin? Mulla haluttaisi tehdä itse jotain meidän kuopukselle 7kk.

Yhteistyössä