Hakutulokset

  1. Ä

    äiti-71

    lapset on 15,12,8 ja1v7kk
  2. Ä

    messengeriin kavereita

    täällä olis 35-vuotias neljän lapsen äiti osoite on marzu100@hotmail.com
  3. Ä

    mailiystävii?

    moi täällä olisi 35-vuotias neljän lapsen äiti jos kiinnostaa niin osoite on marzu100@hotmail.com
  4. Ä

    meseseuraa iltaani....

    moi täällä olis 35-vuotias neljän lapsen äiti jos kiinnostaa ni osoite on marzu100@hotmail.com
  5. Ä

    Uusia ystäviä

    täällä olis 35-vuotias neljän lapsen äiti jos kiinnostaa mun osoite on marzu100@hotmail.com
  6. Ä

    meilikamuja

    mulla kanssa -04 syntynyt tyttö +3 isompaa lasta olen 35-vuotias jos kiinnostaa ni mun meseosoite on marzu100@hotmail.com
  7. Ä

    Lastenhuoneen verhot pojalle

    Marimekon autokankaasta on meidän poitsun huoneen verhot ja pussilakana. Juu tiedän sen olevan kallista,mutta pyysin itse nämä aikanaan isovanhemmilta lahjana(kun kysyivät) ja enemmän kuin tyytyväisiä ollaan koko perhe niihin oltu. Myös eurokankaassa oli kivoja lastenkankaita joista voisi joku...
  8. Ä

    Äidiksi 39v?

    \
  9. Ä

    Äidiksi 39v?

    \ Sairastua voi koska hyvänsä, myös nuorena. Ei lapsia kannata sen vuoksi jättää tekemättä, että mahdollisesti sairastuu nyt tai myöhemmin. Jos vaihdevuodet ja murkkuikä sattuu samaan aikaan, niin sitten sattuu. Voi kiesus! Ymmärtääpä ainakin paremmin lastaan, kun itselläänkin myllertää...

Yhteistyössä