Hakutulokset

  1. C

    Mikä turvakaukalo vauvalle kun meillä ei ole omaa autoa?

    Kannattaa katsella käytettyjä kaukaloita. Tai sitten uuden esim. Brio primon saa n. 100€:lla ilman jalustaa. Mie ainakin oon saanu kyseisen kaukalon tukevasti moniin erilaisiin autoihin kiinnitettyä! :)
  2. C

    Suuttuisitko tästä? Lapset oli viikoloppu kylässä...

    En mie suuttuis. Sanoisin vaan et ensikerralla, voisi vaikka viestillä viskata asiasta! :)
  3. C

    Menin töihin ja vein 10kk vauvan päiväkotiin

    Hyvää työpäivää! :)
  4. C

    Voiko vauvan antaa nukkua niin pitkään kuin se itse haluaa?

    No en herättelis! Meijän 9vkoa vanha neiti käy nukkumaan joka ilta noin klo 22. Herää ekan kerran aamu 6 ja jatkaa siitä unia johonkin 9-10. Ja en todellakaan herättele välissä=) Nauti!:)
  5. C

    Ihan kauheeta olla vauvan kanssa kotona kun isompi lapsi isänsä kanssa päivystyksessä :(

    Vain konttauskypärä?!?:O Ehottomasti tuon ikäisen pitäisi vielä olla lukitussa leikkikehässä!!! Miksi oot etes tehny lapsia, jos et rakasta niitä tuon vertaa! Ja nukkuuhan se naperos vielä pinnasängyssä, ettei vaan pääse yöllä pyöriessään tippumaan??:attn:
  6. C

    Ihan kauheeta olla vauvan kanssa kotona kun isompi lapsi isänsä kanssa päivystyksessä :(

    Jestas! Jos vaikka istut kerran päivään paskalla ja ipana vaikka sillä aikaa liukastuu ja kaatuu! Mutta ei, oikea lastaan rakastava äitihän ennakoi! Laittaisi vaipat, tai paskoisi housuun.
  7. C

    Mitä ette ikinä tarjoaisi vieraalle?

    Kuivaa pullaa. Valmisruokia...
  8. C

    Pussillinen vai pussiton imuri? Mitä mallia suosittelet?

    Meillä on dysoni ja se on ollut hyvä! Ei oo kertaakaan ollu jumissa, vaikka oon tosi laiska tyhjentämään sitä:)
  9. C

    Paketin auton ajaaminen, KAMALA

    Pakettiautolla ajaminen on just parasta ja helpointa! :)
  10. C

    Mitä mä tekisin noiden lasten kanssa??

    Miullakin on tylsää. :stick: Eikä tylsyydestä voi nauttia : /
  11. C

    Idiootti menossa sienimettään. Mitä ottaa huomioon?

    Hyttysmyrkkyä! Ja jos jonkun teräksisen oloasun löydät päälle niin plussaa. Siellä metässä on muutama verenimijä siun seurana. Nimim. ½ litraa mustikoita ja 43 itikan paukamaa pelkästään käsissä :D
  12. C

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Meille syntyi tänään klo 15:39 pieni 3840g painava neiti. Synnytys oli nopea ja kaikki meni hyvin. Raskausviikkoja kerkesi kertyä 40+2 :)
  13. C

    Kenellä oli talo valmiina ennen esikoisen tuloa?

    Vuokralla asuttiin. Nyt rivari osake ja toinen tulossa. Jos tuota parin vuoden päästä pääsisi aloittamaan sen talo projektin :) Aika harvoja perheitä tiedän missä olis talot ja kaikki valmiina ennen lapsia.
  14. C

    pyöräily ja kypärä

    Isäntä ei käytä :kieh: Minä ja poika kyllä..
  15. C

    Voiko päiväysvanhaa jogurttia käyttää vielä jotenkin? Maustamatonta luomujogua,12.5

    Avaa, haista ja maista. Sämpylätaikinaan oon yleensä viskannu, jos jotain unohtunut kaappiin. Joskus mummon luona joinkin maitoa jossa oli parasta ennen päiväys mennyt 2viikkoa sitten. Ihan maidolle se maistui, eikä mitään vaivojakaan tullu. Eli luottaisin omaan nenään ja makuaistiin :)
  16. C

    Mikä auto mun kannattais ostaa, kun rahaa

    Mie luottaisin noihin VW-konsernin tuotteisiin. Tojolootaa, hondaa, ooppelii ja foordiakin tullu kokeiltua, mutta kyllä se vetää aina takaisin noitten pariin :D
  17. C

    Täällä pidettiin hauskan viime yönä:)

    Kivan näköistä! :)

Yhteistyössä