Hakutulokset

  1. P

    cerazette

    Minulla käytössä cerazette pillerit.Miten voin varmistaa,ettei menkat ala "väärään"aikaan kylpylälomalla siis?
  2. P

    miehen sterilisaatio

    Hei! Onko kenenkään miehelle tehty sterilisaatiota?Miten toiminut?Itse olen kokeillut useita eri ehkäisykeinoja ja kaikissa tuntuu olevan jotain haittavaikutuksia ja onhan noita erilaisia hormooneja nyt syöty jo 20 vuotta niin liekkö niin terveellistäkään ja ei kai tää ehkäisy pakosta ole vain...
  3. P

    kuivakakku

    Apua! Söin hiljattain ihanaa kuivakakkua ja leipoja kertoi ohjeen olevan siirappitölkin takana.Kävin äsken kaupassa ja ei niissä tölkeissä ainakaan ohjetta ollut.Ohjeeseen tulee mm.piimää,siirappia.soodaa...tekisi mieli leipomaa.Olisiko jollain ohjetta? =)
  4. P

    kuivakakku

    APUA!!!!!! Koko viikon olen ajatellut leipovani tänään ihanan kuivakakun.Söin hiljattain sitä ihanaa kakkua eräässä kahvilassa.Sanoivat että ohje olisi siirappitölkin takana.Kävin äsken kaupassa...eipä ollut heidän purkeissa.Olisiko jollain ohjetta?Kiitos kovasti jos löytyisi =) :flower: =)
  5. P

    pms

    Liittyykö kellään oireisiin sietämätön päänsärky?Alkaa jo 10pvä ennen kuukautisia aina vaan pahentuen.Verisuonet katkeilee silmistä ja päässä ritisee ihankuin jäitä murskattaisiin,oksettaa,silmät valonarat,makeanhimo,valtava väsymys.Olen kärsinyt nyt tämän vuoden näistä oireista ja vasta äsken...
  6. P

    KIERUKKA

    Hei! Kysellään kovasti kokemusta kierukasta.Päätin synnytysten jälkeen,etten halua enää syödä pillereitä. 1.Ehkäisylaastari ei pysynyt päällä. 2.tavallinen kierukka...mulla oli ennen diana nova huonon ihon takia ja iho pysyi täydellisenä sillä.Nyt siis laitettiin tavallinen kierukka,koska kupari...
  7. P

    diane nova

    Onko kokemusta Diane nova pillereistä?Iho ongelmiin auttaa,mutta miten vaikuttaa halukkuutteen ja muuhun mielialaan?
  8. P

    outoa vuotoa

    Hei!Onko kellään kokemusta oudosta vuodosta,joka tulee aina orgasmin jälkeen.Siis aina kun saan alan valumaan ja vuorokauden käyttää sidettä.Syön femoden pillereitä.olisiko kohdun limakalvo jotenkin heikko?Eipä ole kiva palkinto mukavasta olosta.
  9. P

    orgasmi ongelma

    Onko jollain käsitystä mistä johtuu verenvuoto orgasmin jälkeen?ohuet limakalvot kohdussako?

Yhteistyössä