Hakutulokset

1. S

Millä tussi-väri pois vaatteesta?

Sitä ei oo.. Kaapista löytys kyllä swipea, mut onkohan turhan ytyä? Millä nimellä sitä sappisaippuaa on kaupoissa? Ei oo ikään pistäny silmään.. =)
  2. S

Millä tussi-väri pois vaatteesta?

Siinähän se kyssäri tulikin.. Poika piirrelly sellaisilla lasten piirustus-tusseilla housut.. |O
  3. S

Pronaxen ja Amorion, saako antaa yhdessä?

mihin tarkotukseen oot kuurit saanut? *uteliaana kyselen* Meilläki ollu maanantaista asti kuumetta, nenä tukossa ja yskä.. Että tarttis varmaa maanantaina käyttää päivystyksessä...
  4. S

Du & Jag Lastenvaatekerho

minä oon tilannu aika paljon. Olen tykännyt, ja ovat mun mielestä ollet ihan kestäviä. Nyt on tilaukset vähemmällä, kun nostivat hintoja. Eli minäkin alan pitämään jo kalliina.. :)
  5. S

Hyvät salaatti-ohjeet?

Tääki on hyvä! Ite ehkä jättäsin maissin pois, kun en oo oikeen sen ystävä.. :ashamed: Vielä??
  6. S

Hyvät salaatti-ohjeet?

hmm, hyvältä kuulostaa! Lisää? :)
  7. S

Hyvät salaatti-ohjeet?

Alotin taas jälleen kerran laihiksen.. :kieh: Eli nyt hyväksi koetut salaatti-ohjeet pinoon, jotta sais itsekin vaihtelua! :wave:
  8. S

Ärsytti taas käydä anoppilassa!

tapahtuipa meilläkin, että laps oli sovittu anoppilaan viikonlopuks, kun me molemmat miehen kanssa oltiin iltavuorossa töissä. Mulla kuitenki toisena päivänä vuoro vaihtui aamuks, ja soitin sitte töistä lähtiessä anopille, että mitä tehdään.. Anoppi tuumas että poika kyllä meinas suuttua...
  9. S

jos tulee hiusmurtuma varpaaseen, tarviiks lääkäriä?

minä potkasin varpaani seinään! Ja voin kertoa että reaktio oli |O |O |O |O Kolme varvasta turpos ja meni mustaks. Luultavasti oli yhdessä murtuma. Minäkään en vaivautunu lääkäriin, viikon kaks jomotteli ja särki, ja oli hankala kävellä, mut ohi meni. =) P.S Tekstin tarkoitus ei...
  10. S

AUTTAKAA mulle uus tukka! *kuva*

kyllä sulle saa tommosen kuvassa olevan tehtyä, ota vaha käyttöön! =) Mulla on samanmoinen "takatukka" ku sullaki.. Yritän kasvattaa, ja aina ku käyn siistimässä lettiä nii se leikkaa kaikki pois mitä ehtiny kasvaa.. |O Siispä tää kasvattaminen on ikuisuusprojekti!! :kieh:
  11. S

Mitkä osuuskaupat maksavat jotain bonusta joulukuussa?

siis mä luulin että tuo tuplabonus koskee kaikkia! :o Onkohan sitä sitte täällä oulun seudulla?
  12. S

Millaisia teidän 4-vuotiaat? Kurinpidon suhteen...

juu, meilläkin muistetaan max 10 min! Kunnes taas jostain pitää alkaa vänkäämään! :whistle:
  13. S

uhmaa uhmaa, ja aina vaan pahenee! Poju oli viikon lomalla mummolassa, ja voit varmaan kuvitella, että kun mummo on siellä viikon passannu, nii poju kuvittelee että saman palvelun saa kotoakin! |O Uhkaus, kiristys, lahjonta.. Lahjontaa ei niinkään, mut joulupukki ei tuo lahjoja, jos ei oo...
  14. S

Mikähän meidän koiralla on? :(

kommentoin tähän vaan sitä että ei kaikki koirat juo vettä. Mun koira voi olla monta päivää juomatta, mutta saa ruoan mukana vettä kahdessa ruoassa niin että se eväs on oikeestaan keittoa! Ja joo, vaihdan joka päivä veden, toisinaan juo useamminki, mut nyt ei esim oo taas juonu ollenkaan. Ja...
  15. S

juu, täältä kans löytyy 4-vuotias vänkääjä!! :wave: Uusin tempaus tällepäivälle oli, et panee kädet korville, kattoo mua ja jankuttaa ettei kuule mitään! |O Siis kun käskin arvon herraa jotakin tekemään.. Ja joka asiaan sanotaan ei, ihan sama mistä on kyse, ja intetään ja jankutetaan...
  16. S

lämpörullat hiuksiin?

hieno kuva! =) Sulla on paljon pidemmät hiukset ku mulla. Mutta jos joulupukki ne mulle tois, nii eiköhän niille oo joskus käyttöä, jos nyt menee liian kikkaraksi. Kasvatan tosiaan pitkää lettiä, tosin tää tuntuu olevan ikuisuusprojekti!! |O
  17. S

apuvaa...

tai leikkaa tuttiin iso reikä niin se ei pysy suussa! Mun pojalla oli aina tutti, kunnes kyllästyin ja leikkasin siihen reiän. Se käytti sitä muutaman kerran suussa ja totesi että se on rikki, eikä ottanu enää. Jos tähän keinoon päädyt nii ei mitään pientä reikää, vaan iso pala kärjestä pois...
  18. S

lämpörullat hiuksiin?

minä kans mietin että kuinkahan käkkärät niistä hiuksista loppujen lopuksi tulee.. :whistle: Kun mulla on kerroksittainen tukka, pidemmät yltää tonne olkapäälle?

Yhteistyössä