Hakutulokset

1. E

Mitä äitiyspakkauksen lisäksi?

mut pitää mennä vaan kauppaa lapata vaatteita paljon kärryy kaiken kokosia ja muuta. musta jotenki tuntuu et sitte ku on se lapsi ja muuta nii sitte tietää enemmän- mut noi alotusvaattett et minkä kokosia kannattaa olla parille ekalle kuulle. ja sellain.
  2. E

Mitä äitiyspakkauksen lisäksi?

Mitä vaatteita kannatta hankkia ennen synnytystä ja minkäkokosia? lapsi syntyy heinäkuun alussa nii mitä kannattaa ostaa? ensimmäinen ku on nii ei tiedä..
  3. E

Mitä mieltä olette tällaisesta äidistä ?

Moikka! mä oon 19 vuotias tyttö ja ootan ensimmäistä joka syntyy heinäkuussa. Mulla on meilkein samanlainen tarina. Kun pääsin pois peruskoulusta hyvillä numeroilla päätin pitää välivuoden ja kerätä rahaa yksin muuttamista varten. No rahat kuitenki kulu sillä aikaa kaikkeen muuhun ja...
  4. E

Onko normaalia?

Odotan ensimmäistä ja kohta on 18 viikolla. Pahoinvointi vaa lisääntyy. Aina ku syön kaikki tulee ulos. Onko normaaalia?
  5. E

Kajaanin Baby Style

kiitti. :) mä ajattelin että minne se kauppa on kadonut mutta miks niillä on vielä netissä sivut'? googlasin nii tuli tommonen? Lastentarvike Baby Style Oy
  6. E

Kajaanin Baby Style

Missä päin kajaania on? kävin tänää ettimässä mutta en löytänyt! :( Onko hyvä kauppa?

Yhteistyössä