Hakutulokset

  1. S

    onko meitä täällä paljonkin?

    Mua alkaa aina itkettään, kun näitä lukee. Itse en oo koskaan saanut keskenmenoa. Kylmät väreet ihan välillä menee. Meillä on yksi vuotias tyttö. Voimia kaikille :hug:
  2. S

    Isät muksujen kanssa??!! KOMMENTOIKAA!!!

    Meillä isi on hoitanut tyttöä ihan vauvasta tosi ihanasti. Vaihtaa vaipan ihan sama mitä siellä on. Syöttää, käy saunassa, laittaa nukkumaan, herää yöllä ym. :) Ei sitä aina oo tullu niin tieten arvostettua, mutta kun lukee noita joidenkin juttuja niin jotku isit ei paljoa osallistu... :\| Se...
  3. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Lotta on kaunis nimi! Meidän tyttö on Noora Eliisa :heart:
  4. S

    Missä asut?

    Raahessa :wave:
  5. S

    hyppää remmiin

    Minäkin hyppään kyllä tähän remmiin mukaan. oon 24.v 160cm ja n.67kg. Laihdutettua pitäis saada. Kun aloin odottaan painoin jotain 55kg ja viimesillään 83kg. Nyt haluisin pästä johonki 60 kilon hujakoille. Allekkin saisi mennä. 55kg taisi olla kuitenki liian vähän. Kyllä niitä muotoja saa aina...
  6. S

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Täällä ilmottautuu 24 vuotias yhden lapsen äiti Raahesta! Tyttö täytti juuri vuoden. Perheeseen kuuluu lapsen lisäksi mies ja kissa! Meiliä saa laittaa!!
  7. S

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Olin 23 vuotta!
  8. S

    Raiskaus

    Yritä tosiiaan saada aikaiseksi hakea apua itsellesi. Muuten voi olla, että jämähdät paikoillesi, etkä pääse etenemään asian käsittelyssä. Kannattaa puhua jollekin se auttaa!! Voimia ja jaksamista sinulle! En voi kuvitellakkaan miltä sinusta tuntuu.. :hug: Muistan sinua iltarukouksessani! :)
  9. S

    onks normaalia?

    \ No eihän teillä oo mun mielestä ollu vielä ees pitkää taukoa seksissä. Jos sillä on nyt vaan sellanen "vaihe" päällä?! Niitä tulee aina välillä. Jos on vaikka paljon hoitamista vauvassa tai jotain juttuja mielen päällä. Kyllä se siitä vielä. Käyttäkää kartsua. Niin tai kierukka on mun...
  10. S

    dildo+kierukka

    Kyllä voipi!
  11. S

    Miten saada...

    \ Se onkin aina niin "aikuismainen" :whistle:
  12. S

    Miten äitisi reagoi raskausuutiseesi?

    Ollaan molemmat 22v. ja vauvan syntyessä 23v. Tätä vauvaa yritetty 19 vuotiaista asti ja mun äiti on aina ollut tukena. Nyt siis rv 13 ja kaikki isovanhemmat ihan innoissaan. Ensimmäinen lapsenlapsi molempien vanhemmille. Eilen juotiin kakku kahvit uuden perheenjäsenen kunniaksi ja kakun tarjosi...
  13. S

    1982 syntyneet äidit?

    Täällä yks esikoistaan odottava Turusta. Kauhean vähän turkulaisia odottajia ja syyskuussa syntyviä vauvoja.

Yhteistyössä