onks normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
höh
kun viimeks rakasteltu miehen kans 5 pvä syyskuuta? Eletään avioliitossa ekaa vuotta ja 6kk lapsi.. En käytä ehkäisyä ja miestä ei ilmeisesti vaan huvita. Mun mielestä ehkäisy ei ole yksistään naisten asia :whistle:
 
Äiti minäkin
On normaalia. Miehellä menee vähän aikaa tottua uuteen rooliinsa isänä ja ajatella sinua äitinä. Sana äitihän ei ole hirveän seksikäs sana. Itselläni on lapsia ja aina pikkuvauva vaiheessa on ollut aika hiljaista seksi rintamalla. Itse olisin halunnut useammin. Ehdota miehellesi seksihalustasi. Kyllä hänen halunsa lisääntyy ajan myötä.
 
Diipa Daapa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 23:14 höh kirjoitti:
kun viimeks rakasteltu miehen kans 5 pvä syyskuuta? Eletään avioliitossa ekaa vuotta ja 6kk lapsi.. En käytä ehkäisyä ja miestä ei ilmeisesti vaan huvita. Mun mielestä ehkäisy ei ole yksistään naisten asia :whistle:
En tiiä, mutta oliskos noin ttä miehes ei ehkä halua heti uutta vauvaa ja siksi välttelee... Jospas miettisitte ehkäisyasian kuntoon vaikka ensin. Toinen mikä tulee mieleen niin olihan vauva molempien toivoma? Miehillä, varsikin nuorila sellaisilla voi tulla joskus ns. katuma päälle...
 
Siis minkä ikäinen nainen ei huolehdi ehkäisystään avoliitossa tai avioliitossa tai yleensä parisuhteessa.Haluatko heti uuden raskauden alulle vai.Ei kai miestä huvita pelata kortsujen kanssa jatkuvasti jos sama nainen on partnerina.Mene nyt ihmeessä lääkäriin ja hanki kierukka tai pillerit jos et imetä enää.
Mihin jessuksen luolamiskaudelle te naiset olette putoamassa.
Nainen määrää mielestäni itse kehostaan ja siten itse huolehtii omasta ehkäisystään,.Hänelle sopivammasta.
Älkää narisko miehistänne jos ette itse pysty holehtimaan ehkäisyasioita kuntoon.
Voi jessus!
 
mä olen miettinyt samaa mies ei enää halua minua. Tai siltä tuntuu meillä on yksi 2v poika ja olen 12vk:lla raskaana. Ennen ei pystynyt pitämään näppejä erossa ja nyt on ollut 2kk tosi vaisua. Olisiko toinen nainen? Sekin käynyt mielessä.. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 23:14 höh kirjoitti:
kun viimeks rakasteltu miehen kans 5 pvä syyskuuta? Eletään avioliitossa ekaa vuotta ja 6kk lapsi.. En käytä ehkäisyä ja miestä ei ilmeisesti vaan huvita. Mun mielestä ehkäisy ei ole yksistään naisten asia :whistle:
No eihän teillä oo mun mielestä ollu vielä ees pitkää taukoa seksissä. Jos sillä on nyt vaan sellanen "vaihe" päällä?! Niitä tulee aina välillä. Jos on vaikka paljon hoitamista vauvassa tai jotain juttuja mielen päällä. Kyllä se siitä vielä.

Käyttäkää kartsua. Niin tai kierukka on mun mielestä hyvä vaihtoehto. Sopii ainaski mulle!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 20:12 vieras kirjoitti:
Siis minkä ikäinen nainen ei huolehdi ehkäisystään avoliitossa tai avioliitossa tai yleensä parisuhteessa.Haluatko heti uuden raskauden alulle vai.Ei kai miestä huvita pelata kortsujen kanssa jatkuvasti jos sama nainen on partnerina.Mene nyt ihmeessä lääkäriin ja hanki kierukka tai pillerit jos et imetä enää.
Mihin jessuksen luolamiskaudelle te naiset olette putoamassa.
Nainen määrää mielestäni itse kehostaan ja siten itse huolehtii omasta ehkäisystään,.Hänelle sopivammasta.
Älkää narisko miehistänne jos ette itse pysty holehtimaan ehkäisyasioita kuntoon.
Voi jessus!
Mitäs jos on niin, että mikään naiselle sopiva ehkäisy (pillerit, kierukka) ei käy? Johtuen siis niiden aiheuttamista sivuoireista... Kyllä mun mies ainakin pelaa kortsujen kanssa, vaikka onkin sama partneri vuodesta toiseen. :whistle:
Nousi ihan karvat pystyyn tuosta sun tekstistä \|O
 

Yhteistyössä