Hakutulokset

  1. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    ANGEL 25 et varmaan tiennyt että buranaa ei saa syödä kun vissiin vasta viimeisellä kolmanneksella? Ensimmäisellä kolmanneksella suositellaan että yritetään pärjätä ilman lääkkeitä, mut jos jotain on pakko ottaa niin sit panadolia.
  2. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Kuusama, tuliko viesti perille?
  3. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Feispuukista; miekin liityn mukaan :) mut oisko silti kivempi et ooteltais tähän ketjuun mukaan kaikki maaliskuiset ennen ryhmän perustamista. Eihän tässä enää oo kun pari viikkoa? Ettei käy niin että uudet on sitten ihan pihalla jutuista?
  4. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Jopas nyt monella vuotelee :( onnenpotkuja ja tarrasukkia teille tytöt :heart: Ja onnea uusille plussanneille! Vitamiineista: mun käsittääkseni suositellaan syömään vähintään d-vitamiinia ja foolihappoa. Etenkin se foolihappo on tärkeää tässä alussa, että hopihopi apteekkiin ketkä ette...
  5. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Zisu, meillä onkin saman ikäiset esikoiset :) olitko mukana silloin lokakuun onnenmuruissa?
  6. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mimiille lohdutushalaus :hug: OIREISTA viimeks alkoi 6+2 paha olo, ja jatkui 13+0, nyt ois 6+1. Pientä kuvotusta ollut muutamia päiviä mut nuo rannekkeet tuntuu auttavan. Tosi kummallinen oire on se että mulla tulee tosi paha olo kun syön karkkia?!? Kuinka perseestä, kerrankin ei tarttis...
  7. K

    3kk vauva potkii vaunuissa jalkapeitteen pois. miten suojaan jalat auringolta?

    Mie tykkään että on kätevä. Hommattiin se kanarian reissua varten ja siinäkin paahteessa saatiin muksu pidettyä varjossa :)
  8. K

    3kk vauva potkii vaunuissa jalkapeitteen pois. miten suojaan jalat auringolta?

    Osta vaunuihin kiinnitettävä päivänvarjo. Niissä on uv-suoja 50 ja maksaa noin 10-15 euroa. On paljon vilpoisampi ratkaisu kun peitot. Ja sitä pystyy sääteleen sitä mukaa mistä aurinko paistaa. Suosittelen :)
  9. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Pieksu, minä ainakin sain ajan just sille viikolle kun ajattelinkin. Kannattaa ainakin soittaa ja kysäistä :) edelleenkin ihmettelen miten Oulussa ei varhaisraskauden ultra kuulu kaikille. Vaikka tää on the kotikaupunki niin tällaisissa asioissa olis ihana olla pienen kylän ainoan neuvolan...
  10. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Miten voi olla mahdollista että iltaisin näytän ihan hirveeltä läskiltä vaikka paino on tasan sama kun normaalisti? Aamuisin pömppis on hävinny. En muista että ensimmäisestä ois ollu näin jäätävät turvotukset... Pöh, pittääkö tässä alkaa kattoon mitä suuhunsa pistää :D Mieskin kyseli eilen että...
  11. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Ok, nyt ymmärrän :) oman mielen rauhan vuoksi? Mie ite stressaisin tuosta testauksesta enemmän, mut me ollaankin kaikki erilaisia :) Onko kellään muuten pahoinvointirannekkeet käytössä? Mä jouduin ottaan ne eilen käyttöön, kyllä tuntuu auttavan tässäkin raskaudessa.
  12. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mun on nyt pakko kysyä että miks te testaatte jatkuvasti? Eikö tuo ole kauhean stressaavaa? Ensinnäkin, kun se kerran tulee se viiva, niin silloin on raskaana. Toisekseen, ei ne hormonit heti ala hupeneen jos vaikka käviskin niin huonosti että alkion kehitys lakkaisi. Että ei se tikku sitä näytä...
  13. K

    Vinkkejä miten selvitä suunnitellusta sektiosta?

    Minä myös neuvon investoimaan muutamiin hyviin mummoalkkareihin! Mahan muoto kun on vielä pitkään sellainen että istuessa tavalliset alkkarit rullaa alas mahan päältä ja lävähtää suoraan siihen haavaan. Se sattuu. Mikään muu sektiossa ei sit sattunutkaan :) elä huoli, se menee varmasti hyvin...
  14. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Hookoolle pahoittelut :( jospa tänä kesänä vielä tärppäisi!
  15. K

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Helvetti, mulla taitaa olla alkava hiivatulehdus. Joo, edellisen raskauden melkeenpä ainoat oireet oli pari hiivaa ja pari pissatulehdusta, joita siis kumpaakaan ei oo ikinä ennen ollu. Kannattaakohan se hiivalääke hakea niinku varalta? Ei kai siitä haittaa oo? Oli muuten, ja on siis...
  16. K

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Voi itku Samhe :hug: otan osaa :(
  17. K

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Pitäiskö muuten meillekin keksiä joku ällösöpö nimi :D mie laitoin tuon otsikon sen kummempia miettimättä. Ehdotuksia? Maaliskuun muruset? Maaliskuun mussukat? Maaliskuun pikkuiset? Nyt ei oikeen irtoo, kuka keksii paremman?
  18. K

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Nonii, alkuraskauden ultra varattu sinne meri-oulun neuvolaan :) 15.7 aika, piiiitkät kaks viikkoa edessä. Ajateltiin että jos siellä näkyy syke niin sitten kerrotaan lähisuvulle. Parhaat ystävät tietää jo, ja mummi, joka tarvitsi piristystä pieleen menneen jalkaleikkauksen jälkeen. Mites te...
  19. K

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Kiitos listasta pecanpie :) lisätietoja listaan: ikä 33, toinen muksu, synnytyssairaala OYS
  20. K

    Ketju maaliskuun pikkuisille

    Onnea plussanneille ja teretulemast :D Mie olen antanut itseni ymmärtää että sellaista asiaa kuin haamuplussa ei olekaan. Joko sitä hormonia on, ja on raskaana, tai sitten ei ole, eikä ole raskaana. Siis että vaikka sitä ois niin vähän et saa vaan haalean viivan, on silti hyvin vahvasti...

Yhteistyössä