Hakutulokset

  1. M

    Taapero valvottaa, onko muita?

    Täällä kirjoittelee nyt erittäin väsynyt ja hämmentynyt äiti. Kyllä se niin on että vauva-aika oli sitä helppoa ja ihanaa, toisin kuin kaikki minua pelottelivat. Mutta nyt kun poika on 1v3kk on yöt menneet katkonaisiksi. Parhaimmillaan poika on yöllä hereillä KOLME tuntia!!?? Viimeyönä heräsi...
  2. M

    lääkkeiden hinnat?

    Hei kaiki kanssasisaret/veljet lääkäri soitti tuossa yksi päivä että resepti olisi valmiina haettavaksi... edessä hormonihoidot ja piikitys inseminaatiota varten... kyselisisinkin nyt hiukan paljonko nuo lääkkeet on suurin piirtein maksanut, että osataan varautua.. lääkäri nimittäin vähän...
  3. M

    Isänpäiväkakku

    Minkälaisen kakun teette isänpäiväksi? Antakaa hyviä ohjeita! Meillä tykätään suklaasta.... :p
  4. M

    Tutkimuksista..

    Hei, aloin tässä kyselemään hiukan apua omaan ongelmaani... Eli ollaan nyt yritetty tulla raskaaksi 11 kk, eikä mitään ole kuulunut. Ollaan kumpikin mieheni ja minä perusterveitä 25-vuotiaita. Ollaan tässä puhuttu, että odotellaan kärsivällisesti vielä se 1-2 kiertoa ennenkuin otetaan seuraava...
  5. M

    supistuskipujen kuvailu

    Hei! Minulla on ihmeellisiä kipuja, en osaa sanoa ovatko supistuksia vaiko jotain muuta. Miten te kuvailisitte niitä kivuliaita supistuksia joista synnytyksenne lähti käyntiin? Eli missä kipu tuntui, millä tavalla, kuinka kauan ym.??? Olisin niin kiitollinen, voisi auttaa tilannettani :)

Yhteistyössä