supistuskipujen kuvailu

Hei!
Minulla on ihmeellisiä kipuja, en osaa sanoa ovatko supistuksia vaiko jotain muuta.
Miten te kuvailisitte niitä kivuliaita supistuksia joista synnytyksenne lähti käyntiin?
Eli missä kipu tuntui, millä tavalla, kuinka kauan ym.???
Olisin niin kiitollinen, voisi auttaa tilannettani :)
 
kiitos teille.
mulla on ollut nyt pari päivää alaselän menkkamaista särkyä joka nimenomaan "kiertää" vatsaankin. mutta kun se tuska tulee (supistus??) niin alavatsaa viiltelee kuin siellä puukkoja pyöriteltäis, ja kipu säteilee emättimeen asti. Tämä viiltely saattaa kestää pari, kolmekin minuuttia mutta niitä ei ole tullut säännöllisesti. kivun aikana en pysty liikkumaan, itken tuskasta enkä tiedä onko kyse siis ollenkaan supistuksesta vai jostain muusta... :ashamed: :ashamed:
 
Puristi reisistä ja alaselästä masun lisäksi kun supparit kotona alkoi. Siis kuin olis reidet ym laittanu puristimeen! Ja siis kivun kera. Tuli heti mulla säännöllisesti. Lisäksi heti maha sekasin...juoksin kakilla. Ja limatulppa irtos eli vaalpunasta nestettä tuli.
 
Juu, menkkakipuja muistuttivat, kymmenkertaisina vain. Vatsa meni löysäksi, siitä oikeastaan tajusin kaiken alkavan. Mulla supistukset tuntuivat oikeastaan vain alavatsassa, koska menkkakivutkaan mulla eivät tunnu selän puolella. Synnytyssalissa oksensin oikein olan takaa, en tiedä johtuiko niin kovasta kivusta vai mistä. Olen kyllä kovien menkkakipujenkin aikana joskus oksennellut...
 

Yhteistyössä