Hakutulokset

  1. H

    LOHJALAISIA??!!

    Moi. Löytyiskö Lohjalta kahvittelu seuraa? Olen 21 vuotias tuore äityli virkkalasta ja tyttäreni on tammikuussa 2006 syntynyt. Etsimme uusia tuttavuuksia Lohjalta. Jos kiinnostuit niin laitappa meille mailia tulemaan! =) heku2410@suomi24.fi :hug:
  2. H

    Nimimerkki: S-A-J olis kiva tutustua!!!

    Nimimerkki s-a-j olis kiva tutustua ja jakaa ajatuksia. Meillä on lasketut ajat lähellä toisiaan.. Laita mailia mulle vaikka... baby2006@suomi24.fi
  3. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    MOI. Etsin muita odottajia Lohjalta ja lähiympäristöstä. Olen 21v esikoistani odottava ja raskaus viikolla 39+4 Asun Lohjan Virkkalassa avomeiheni kanssa. Olisi kiva jos löytyisi joku jonka kanssa jakaa ajatuksia. Laita mailia minulle tai textaria: heku2410@suomi24.fi tai 040-7416913...
  4. H

    LOHJALTA JA LÄHIYMPÄRISTÖLTÄ ODOTTAJIA???

    MOI. Etsin muita odottajia Lohjalta ja lähiympäristöstä. Olen 21v esikoistani odottava ja raskaus viikolla 25+2. Asun Lohjan Virkkalassa avomeiheni kanssa. Olisi kiva jos löytyisi joku jonka kanssa jakaa ajatuksia. Laita mailia minulle: baby2006@suomi24.fi Jää odottamaan viestejä.. T: Heidi...
  5. H

    Lohjalaisia nuoria odottajia??

    Moikka! Löytyykö lohjalta nuoria odottajia? Itse olen 21v ja laskettuaika 9.1.2006. Olis kiva saada uusia tuttavuuksia jakamaan kokemuksia.[b]ota yhteytttä vaikka sähköpostiin... baby2006@suomi24.fi :wave:

Yhteistyössä