Hakutulokset

  1. Marza1970

    lundby keittiön lattia

    Iiks tyttö oli läntännyt muovailuvahaa nukkekodin lattiaan ja tietty oli kovettunut ja irtosi aika pala paperi mattoa mukaan. Tietääkö joku olisko joku sivusto mistä vois esim tulostaa uusimman lundby småland keittiö lattia kuvion. Olen kyllä ahkeraan koittanut etsiä ja haluaisin just sen...
  2. Marza1970

    kurkkupaise

    Kuulisin mieluusti muita joilla ollut ja miten paranitte.itse eilen jouduin sairaalassa käymään.puhkesi kotona ja kivut oli valtavat.nyt lääkekuuri päällä.
  3. Marza1970

    rannemurtumasta toipuminen

    Mitenkä olet parantunut on leikkauksen jälkeen ja kuinka kauan kesti parantua.onko jäänyt millaisia oireita. Hiukan pelottaa kun itsellä ei taivu ranne kuin vähän ja leikkaus on oli siis elokuun alussa.
  4. Marza1970

    Kikkoja ampiaisten pistoon

    Niin kuulin kaverilta että sokeripalaa kun painaa purema kohtaan niin helpottaa.olisko muita?
  5. Marza1970

    pleksus puudutus

    Moikka onko muita joille on laitettu ko puudutus? Kauanko teillä vaikutti? Itse sain aamulla klo 8 jälkeen ja vielä koko käsi puuduksissa.sen verran luin että jopa yli 12 tuntia voi kestää.
  6. Marza1970

    murtunut ranne

    Niinku itselläni murtui Lauantaina pahasti vasen ranne ja tiistaina edessä Leikkaus ja levytys. Onko muita joille tehty ko operaatio ja miten toivuitte.itsellä käsi ihan turvonnut mustelmia täynnä ja kipsi vaihdettiin hyksissä tänään.tuskat toki hirveät
  7. Marza1970

    mistä saa keppihevosia

    Niin eli 4v tyttömme haluaisi mutta tietääkö joku myydäänkö esim cittarissa keppi heppoja
  8. Marza1970

    kuinka palju puhtaaksi

    Kaikki jotka omistaa paljun niin kuinka usein pesette sen ja yleensä miten pidätte sen puhtaana
  9. Marza1970

    4v viroon

    Niin eli sitä piti kysyä että onko jollain kokemusta siitä kun tuttava pariskunta tahtoo tyttömme kesällä viroon mukaan kun asuvat siellä joten voiko lapsen antaa mukaan tosta vaan passin kanssa tai tartteeko jotain muita kirjallisia lappuja mukaan
  10. Marza1970

    nenä trimmeri

    Mieheni sano et jos ostaisin kauppareissulla sille sellasen nenäkarvojen trimmeri. Tietääkö joku mistä sellasia saa ostettua
  11. Marza1970

    Amorion kuuri ja oireet

    Meillä 3v tyttö sai korvatulehdukseen amorion antibioottikuurin ja lopettamisen jälkeen nousi iholle pieniä punaisia pilkkuja ja nyt koko kroppa on kauttaaltaan urtikariaa muistuttavaa näppyjä..paukamia kaikkialla ja kolmesti oltu lekurissa sen takia viimeksi sai aerius liuosta helpottamaa...
  12. Marza1970

    Kokemuksia siileistä kellään?

    meillä tuolla pihalla pyörii siilejä ja olis kiva kuulla muiden kokemuksia siileistä olen paljon googlettanut ja meillä mies rakensi juuri siilille talveksi pesämökkiä. Onko muilla ollut siilimökkiä ja milloin asettuvat horrokseen..niin jos asettuu edes pihalle. ja mitä ruokaa ootte antaneet...
  13. Marza1970

    Kuka tietää mihin tää torvi kuuluu?

    Siis miehen kanssa ei tiedetä mihin tää ihme töötti kuuluu tai on kuulunut. On messinkinen ja aika kookas sellaset 30cm suunnilleen pitkä ja kun tuota kumitööttiä painaa kuuluu helvetinmoinen pörinä
  14. Marza1970

    Millä kantapäät pehmeiksi?

    Niin siis siinäpä se kysymys tulikin. Itsellä kuivuu aina kesäisin kovasti ja rasvaan joka ilta ja raspillakin olen hoidellu mutta tuntuu että pahenee vaan :|
  15. Marza1970

    Kuvat kännystä tietokoneelle?

    Niin elikkäs ennen kun mulla oli toinen tietokone ja laitoin kameran ja koneen välille ton piuhan niin lähti automaattisesti lataamaan kuvat koneelle ja nyt kun on eri tietokone niin laitan piuhan kiinni niin lukee että laite on käyttövalmis mutta ei tuu kuvat koneelle puhelimesta..osaako joku...
  16. Marza1970

    Millä eroon maa-ampiaisista?

    Onko kellään hyvää kikkaa millä ihmeellä nuista pääsee eroon meillä on etupihalla sellainen pieni mäki ja kuhisee vihaisia ampiaisia ja tuo vajaa 2v tyttö aina ampaisee tonne rinteeseen.Jotenkin ovat aika sitkeitäkin kun iskeytyvät kiinni vaatteisiin niin ei meinaa millään otetta irroittaa...
  17. Marza1970

    viikko tutitonta aikaa =)

    Siis oikeasti meillä on tyttö 1v 10kk ja viikko oltu ilman tuttia.että olen ollut varmaan sen verran itsekkin hassu etten ole aiemmin jättänyt sitä vaan pois. Jotenkin vaan tuntui itsestä että se tutti oli tytölle niin hirmu tärkeä vaikka kaiketi olikin vaan se rutiininomainen tapa...
  18. Marza1970

    Miten teette perinteisen kaalilaatikon?

    Niin siis miten teette sen? Mulla on tuolla porisemassa nyt kaalit ja jauheliha olis ruskistettu ja porkkanoita olen kanssa kuutioinut mutta oon niin onneton että en muista miten sellainen kunnon perinteinen kaalilaatikko tehdään? tuleeko siihen munia? Ääks viisaammat jelppiä :)
  19. Marza1970

    Onko teidän miehillä kihla ja vihkisormus?

    Niin siis että kun olette kihloihin menneet on varmaankin sormus molemmilla mutta kun menee naimisiin niin onko teidän kellään miehellä sitten erikseen vihkisormus? eli siis 2 sormusta
  20. Marza1970

    MSM jauheesta kokemuksia?

    Niin eli onko ketään joka olisi kyseistä tuotetta käyttänyt ja onko ollut mitään apua

Yhteistyössä