Hakutulokset

1. M

Haluais suojata lapset maailman pahuudelta,mutta...

Tyttö (9 v) ja pikkuveli (6v) olivat nukkumaan laittamassa iltasella,tein omia askareita vielä keittiössä ja kuulin kun tyttö alkoi laulaa ns.isojen poikien lauluja aivan viattomasti,kuin se olisi ollut jänis istui maassa,yritin mennä rauhallisesti (vaikka päässä kihisi) ovelle ja kysyin,että...
  2. M

Ehkäisyrengas

Onko ollut mitään haittavaikutuksia kellään? Itse aloitin sillä ehkäisyn viime perjantaina ja kun olin saanut sen paikalleen niin tuli kummallisia "oireita". Hikoilutti, pyörytti, oksetti ja tärisin ihan mahoton. Olin valkonen ku lakana. Piti sohvalla maata kauan aikaa että helpotti. Neuvolatäti...
  3. M

Mitenkä yli 40 mennyt odotus ja synnytys sekä vauvan hoito??

Olen neljättä odottava reilut 41v,ja näyttää siltä,että mitä enemmän tulee ikää,sitä isommat on pelontunteet,lapsen terveydestä,synnytyksestä,jaksamisesta,siis kaikesta!! Eilen tehtiin kohonneen veriseulan+niskapoimu tulosten vuoksi lapsivesipunktio,jota ei meinattu saada otetuksi...
  4. M

Inseminaatio

Hei kaikki "kanssasisaret", kertokaas kokemuksia ekasta inssistä; oliko kivulias, millaisia jälkioireita, millaisia tuloksia...?? Onko yhtä kivulias juttu, kuin esim. munatorvien aukiolotutkimus? Eka inssi edessä ensi kuussa (pistoshoitojen kera), kun ei onnistunut pistoshoitojen ja perinteisen...
  5. M

Äidinmaidonkorvikkeista

Kertokaahan kokemuksia korvikkeista. Minä käytin esikoiselleni ainoastaan Tuttelia, mutta nyt kun on toinen tulokas niin kiinnostais tietää mitä eroa niillä on muuta kuin hinta... Toiset näköjään hiukka halvempia kuin toiset. Tutteli kai kalleinta...? Kiitos! :)
  6. M

Uusi täällä!

Hei vaan kaikki! Olen yhden lapsen äiskä täältä pohjoiselta sektorilta, ja toista vauvaa odotan nyt, laskettuaika 15. kesäkuuta. En ole koskaan harrastanut mitään tällaisia keskustelupalstoja, mutta täähän on kivaa! Taapero 1 v. kun nukkuu päikkäreitä, niin saa kotimamma vähän aikuista seuraa...

Yhteistyössä