Hakutulokset

  1. L

    Huomenna soveltuvuustestit lähihoitajakoulutukseen

    :attn:viime hetken vinkkejä hirveän mielelläni ottaisin vastaan. Toki olen yrittänyt parhaani mukaan valmistautua. Mutta, ei ole kokemusta pääsykokeista moniin vuosiin, vinkit miten pärjään mahdollisimman hyvin.
  2. L

    tietääkö joku Arabian astioista..arvoa ja ehkä nimen

    minulla on kaksi tarjoilulautasta, piippuleimalla sarjanumerolla ja "upotetulla" numerolla. Olen yrittänyt etsiä nimeä lautasille, mutta en ole törmännyt samanlaisiin. Nyt olisin luopumassa niistä, mutta en osaa arvioida niiden rahallista arvoa. Kuvaa en osaa liittää tähän, jos joku voisi...
  3. L

    Olisko kellään myydä Mambo kings dvd-elokuvaa?

    Kaikki mahdolliset paikat olen etsinyt, ja ajattelin toiveikkaana täältä kysellä. Tiedän, että markkinapaikka on nykyään jossain muualla, joten pyydän jo etukäteen anteeksi tästä aloituksesta. Haluaisin vain sen niin kovasti:)
  4. L

    Mikä olis oikea paikka, saada realisoitua pari kappaletta garafiikkaa

    suomalaista sellaista. Huutonetissä ei ainakaan pari vuotta sitten onnannut. Kun ne taulut ovat ihan "ylimääräisiä" meillä, en kai osaa arvostaa nykytaidetta tarpeeksi. Olisin iloinen, jos joku viisaampi osaisi neuvoa. Kiitos:D
  5. L

    Enpä olis uskonut, että voin pettyä näin (nettitreffiasiaa)

    "tapasin" yhden miehen, jonka kans ekana kirjoiteltiin ja se soiteltiin, kerettiin jo suunnitella tapaamistakin ihan tosissaan. Tää mies oli paljon innokkaampi, kertoi jo siskolleenki minusta jne.. Äsken kävin lukemassa ilmoituksia, niin olikin laittanut eilen yhdelle naiselle kommenttia miten...
  6. L

    Miksi en voi lähettää yv.tä?

    Olisin halunnut tuolla myydään osiossa laittaa myyjälle viestiä, mutta se aina poisti sen mun tekstin :( Ilmoitti, ettei yhteyttä vanhaan kaksplussaan saada?? Vitsi, kun tällä asialla olis ollut kiirus..
  7. L

    Apua, maksamiseen visa elektronilla nettikauppaan ulkomaille

    Yritän tehdä tilausta englantilaisesta netti kaupasta, maksan elektronilla, joka siis käy maksuvälineenä. ongelma on nyt se numerosarja, joka laitetaan sen pitkän sarjan jälkeen. Eli, oiskohan neljä numeroa, kortin takana on tyyliin xx xxx, tai sitten nimen alla 8 osainen sarja. Mitkä...
  8. L

    Vielä liivien koosta (=rinnakkais)

    Onko siis c85 sama kuin d80? Kiitti, jos joku vielä jaksaa kertoa tämän. en ole jotenkin sisäistänyt asiaa vieläkään |O
  9. L

    keikkatyöstä pari kysymystä. Osaisko joku kertoa, maksetaanko

    työtunnit työsopparin mukaan vai tuleeko mahdolliset ylityötunnit normaalikorvausten mukaan? Ja jos matkapäivä sunnuntai ja muuten vapaapäivä, tuleeko siitä muuta kun normaali matkakorvaus, illaksi vielä töihin pitäis mennä. Nm.pihalla (pamin mukainen, mut jotenkin en osaa etsiä sieltä tätä asiaa).
  10. L

    Moi kaikki!

    Nyt vihdoin rekisteröintini onnistui =) Olen pitkäaikainen lukija, ja miettinyt tätä "esilletuloa" jo jonkin aikaa. Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Yhteistyössä