Hakutulokset

  1. S

    Mä en enää kestä näitä hampaita!

    Mulla on huonot hampaat. Nyt vielä riesana viisaudenhampaat. Alhaalle on tulossa ja osin puhjennu yks, se kuvattiin ja sitä ei ehkä voida poistaa kun on niin lähellä hermoa, et voi tulla hermovaurio. Pelottaa tietysti tuollainen, varsinkin ku se on välillä kipeä! Nyt sit on ylhäällä kans...
  2. S

    Minkä takia vauvakuume tulee vaikkei ole mitään järkeä

    yrittää enää lapsia. Oikeasti. Meillä kaks huonoa nukkujaa. Mun hermot ei kestäis, ei mitenkään. Pitäis kaikki hommata uusiks, vauvatavarat ja vaatteet, auto johon mahtuis kolme istuinta ja isompi asuntokin pian. Sehän olis pelkkää kiusaa kaikille, olemassa oleville lapsille, sille joka sit ehkä...
  3. S

    Pudotin sitte puhelimeni tiskiveteen!

    |O |O :headwall: Tuleekohan siitä ikinä enää käyttökelpoista?? :'(
  4. S

    Mun pitäis tehdä kakku

    Ens vkl meillä juhlitaan. Oon aina tehnyt vaan tavallisen kakun, lätkinyt lastalla kermaa päälle ja koristellut karkeilla. Nyt tekis mieli kokeilla jotain vähän hienompaa, tiedän että sankari olis tosi onnellinen jostain auto- tai kitarakakusta esim. On vaan muutama rajoite, en todellakaan halua...
  5. S

    Kemin kirpputoreista

    Minne kannattas suunnata? Onko niissä huonekaluja?
  6. S

    Minkälainen imuri teillä on?

    Merkki, hinta, onko siinä jotain erikoista? Niinku et tyhjennettävä säiliö tms.
  7. S

    Viirupylly??

    Ootko paikalla?
  8. S

    Kemistä ja lähistöltä

    Moi! Täällä olis 23v kahden lapsen äiti vailla uusia kavereita :) Muutto Kemiin tulossa tammikuun puolessa välissä, eikä ainuttakaan tuttua ole siellä. Olis kivaa saada lapsille ja itselle ulkoilu ja kyläily seuraa. Välillä ehkä ilman lapsiakin vois käydä shoppailemassa ja kahvilla vaikka :)...
  9. S

    Onko fresita viini hyvää?

    Sain juuri pullollisen :D

Yhteistyössä