Hakutulokset

  1. A

    *Kevätvauva 2010 haaveissa*

    Heipähei! Löytyisikö tähän pinoon ketään? Syksyllä palstailin täällä enemmänkin, keskenmenon jälkeen on jäänyt vähemmälle.. no, uutta raskautta ei vieläkään ole kuulunut joten jos haettaisiin täältä vauhtia :) Elikkäs esittäydyn... Minä 27v, mies pian 29v, minulla aiemmasta liitosta...
  2. A

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Hei:) Ja tervetuloa kaikki odottamaan yhdessä. Eli minulla la näyttäs laskurin mukaan olevan 3.8.2009. Ja pieni esittely eli toinen tulossa, tytär 6v kotona ennestään. Asumme vantaalla. Ja olen itse siis 26v.
  3. A

    **Uusimaa/pks kuumeilijat**

    Ajattelin aloitella tällaista ketjua, itsestäni olisi kiva tutustua ehkä ihan livenäkin muihin kuumeilijoihin täälläpäin. Jos sais sitten vaikka joskus työnnellä yhdessä lastenvaunuja kylän raitilla:) Kuulun tuohon toiseen kesäunelma ketjuun jo ja sieltä näkee et yksi 6v tyttö ennestään...
  4. A

    82-syntyneet äidit pks:)

    Tehdäänkö pino meistä 82 syntyneistä?:) Täällä siis ilmoittautuu 6-vuotiaan tytön äiti vantaalt:)
  5. A

    Vantaa ja muukin pääkaupunkiseutu!

    Heipähei! Kaipailisin uusia ystäviä. Oikeastaan ihan sama mistä olet, tietysti tapaamisia helpottaa mikäli asut lähimaastossa. Olen 26-vuotias ja minulla on yksi lapsi, eskarilainen. Olen vuorotöissä, joten tapaamisille löytyy aikaa vaihtelevalla menestyksellä:) Alkuun voidaan meilailla...

Yhteistyössä