Hakutulokset

  1. sugarplum

    Syntyjä syviä..

    Tuli tossa mieleen että, miksi isovanhemmat yleensä ostavat lapsenlapsilleen kamalasti karkkia ja muita herkkuja..? ( Tai näin ainakin tällee mitä mä oon huomannu, omasta lapsuudestani sekä nyt lasteni kohdalla ). Pitääkö itse tulla isovanhemmaksi että tämän asian ymmärtää vai voiko asian...
  2. sugarplum

    Kutomisia..

    Heips.. Minkälaisella hinnalla kehtaisi myydä noita itse kutomia vauvan vaatteita..? Onko jtn pari euroa sukista ja lapasista sekä 15e kokopuvusta liikaa vai liian vähän..?
  3. sugarplum

    Oireita...

    Minulla ollut nyt jo pari viikkoa outoja oireita, ensin alaselkä oli välillä niin kipeä etten pystynyt istumaan kunnolla, sitten rinnat tulivat niin kipeiksi ettei niihin voinut oikein koskea. Nyt sitten alavatsassa on painon tunnetta ja virtsaamistarve on huomattavasti lisääntynyt. Tupakalla...
  4. sugarplum

    Tampere - asuinpaikkana

    Minkälainen Tampere on asuinpaikkana lapsiperheelle? Mieheni meinaa mahdollisesti hakee PolAmk:iin intin jälkee... Sehän sijaitsee Hervannassa kai? Niin minkälainen se on paikkana? vai kannattaako hänen matkata jostai pidempää sinne..? Täähän ei ole mikään ajankohtanen asia, kunhan vaa...
  5. sugarplum

    Häät tulossa - nothing to wear

    Olen siis menossa naimisiin.... Enkä tiedä mitä laittaa päälle... Pitäisi olla jtn ei niin hienoa mutta ei mtn farkku ja t-paita meininkiä.. Mieltä askaruttaa... olen isonkokoinen, enkä haluaisi näyttää huonolta... Onhan se sentään meidän hääpäivä :heart: Vaate pitää myöskin olla jtn...
  6. sugarplum

    Mikä voisi olla..

    Mulla kohtu kipeä ja rintoja aristaa... Kuukautiset oli tossa jokunen viikko sitten ja mulla on kierukka, joten raskautta ei ainakaan pitäisi olla,ehkä :xmas: Mikä voisi olla...?
  7. sugarplum

    Millä hyvät yöunet

    Millä ihmeen konstilla saan nuo lapset nukkumaan meidän melkein 35 asteisessa asunnossa hyvät unet? Molemmat tytöt ovat viikon aikana vain kiukustuneet ja kiukustuneet.. Tänään ovat molemmat niin väsyneitä että eivät tee muuta ku itkevät ja kiukuttelevat.. Illalla kun nukkumaan pitisi...
  8. sugarplum

    Ruoka-idiksiä kyllästyneelle

    Olisi semmonen... Olen kyllästynyt syömään aina samaa ruokaa. Mieheni on erittäin "valikoiva" ruuan suhteen =) Olisiko teillä jtn kivoja idiksiä? Olisi mukavaa kerranki kokeilla jtn uutta, eikä tarvitsisi olla edes mitään luxus juttuja ihan tavallista ruokaa.. Kiitoksia etukäteen =)
  9. sugarplum

    En tiedä jaksanko...

    Olen niin väsynyt... Minulla on niin kamalan ikävä lapsiani.. en nuku öisin kunnolla ja jos nukun herään ihan hikisenä ja sänkykin on ihan märkä. Avopuolisoni yrittää parhaansa olla tukenani ja turvanani. Hänelläkin ikävä lapsia, vaikka eivät olekkaan hänen omiaan... Millä löytää...
  10. sugarplum

    "Turvaratkaisuja" kotosalla.. =)

    Minkälaisia "turvaratkaisuja" teillä on kotona? Siis lapsilukkoja ja sen semmosia.. =)
  11. sugarplum

    Turvaistuin..

    Minkä turvaistuimen kannattaa ostaa?? Meillä neiti nyt 4½kk, ja haluaisin ostaa semmosen tuolin jota hän voi käyttää vielä pitkään...! Kun en tolla meijän yli 10 vuotta vanhalla kaukalolla uskalla lähtee ajelee mitenkään pidempiä matkoja.. vaikka kylläkin lyhyilläkin matkoilla voi tapahtua...
  12. sugarplum

    matkalle autolla...

    Olen tässä suunnitellut lähteväni automatkalle neitieni kanssa elokuun alussa.. Ja tätä tapahtumaa jo suunnittelen :D Pitäs siis ajaa täältä Sipoosta tonne Kuopion karhovedelle. Tommonen vajaa 400 km. Mietin tässä että onko matkan varrella hyvä pysähtyä kahta kertaa enemmän ja missä?? Itse...
  13. sugarplum

    Prinsessat tai my little pony..??

    Kumpi sopii paremmin pikkuneidille? Täyttää heinäkuussa 3v. Olen ajatellut että muutossa sitten maalataan tytön uusi huone vaaleanpunaiseksi.. ainakin haaleasti. Siihen sitten sisustus artikkeleita.. mutta kumpaa kannattaisi hankkia? :D :D :whistle:
  14. sugarplum

    laihdutus pakko

    onko muita minun kokoisiani laihduttajia? Olen 175cm ja painan 110kg... :/ Hui kauhistus... tavotteena olisi että jossain vaiheessa pääsis taas alas sinne 75-80 kiloon, aika taulua ei ole vielä, koska en tiedä miten realistista se laihdutus on... mainittakoon vielä se, että olen kumminkin nyt...

Yhteistyössä