Hakutulokset

  1. A

    Etanolia hot dog-sämpylöissä, miksi?

    Ostin jokin aika sitten valmiita hot gog-sämpylöitä ja silloin jo ihmettelin kun niissä on outo sivumaku. Jotenkin maistuivat viinalle. En silloin asiaa sen enempää ajatellut mutta nyt ostin samoja sämpylöitä ja taas sama sivumaku. Jotenkin haisevatkin viinalle. Nyt sitten katsoin...
  2. A

    Kukaan tilannut Lastentarvike.netistä?

    Onko kukaan tilannut Lastentarvike.netistä? Miten nopeasti olette paketin saaneet? Heidän toimitusaikansa on nettisivujen mukaan 2-8 päivää ja omasta tilauksestani on kulunut nyt tuo 8 päivää. Minä kun ajattelisin että toimitusaika on se aika, jolloin tilaus on minulla... Toimitusehdoissa...
  3. A

    Kokemuksia Mamas&Papas lämpöpussista?

    Onko kellään käyttökokemuksia Mamas&Papas lämpöpussista? Lastentarvike.net - Nyt toimituskulut 0€! – Tuote: Mamas&Papas lämpöpussi turvakaukaloon (musta) Olisi tarkoitus ostaa maaliskuussa syntyvälle tulokkaalle lämpöpussi kaukaloon ja vaihtoehtoina ovat tuo Mamas&Papas tai sitten...
  4. A

    Kokemuksia Britax B-SMART-rattaista?

    Kaipailen käyttökokemuksia Britax B-SMART rattaista. Olen ajatellut hankkia kyseiset rattaat yhdistelmävaunujen sijaan ja mietityttää millainen menopeli on käytännössä. Käyttömukavuus, laatu, kasaus yms? Onko olllut käytössä erillinen vaununkoppa ja jos on, niin koitko olevan tarpeellinen?
  5. A

    Mitäs pöpöjä nyt on liikkeellä?

    Meillä tyttö on kolmatta päivää kipeänä, yskää ja flunssaa. On niin limainen että eilen illalla tuli jo oksennus kun yski :( Nytkin joka kerta kun yskii, niin yökkää. Seuraavaksi täytyy varmaan käydä lääkärillä näyttämässä, kun niin kurjalta kuulostaa. Mitäs kaikkea mahtaa nyt jyllätä?
  6. A

    Pakko hehkuttaa :) *turhaa*

    Nyt oon saanut painoa pudotettua 10kg =) Se on ollut mielessä sellainen välietappi ja taas saa innostusta lisää, kun se on vihdoin saavutettu. Jipii!
  7. A

    Osaisko joku neuvoa, kun tietokone herjaa??

    Mikä hitto tässä näissä Kaksplussan sivuissa aiheuttaa mulla jatkuvasti allaolevan varoitusikkunan???? Windows Internet Explorer Keskeytetäänkö komentosarja? Tällä sivulla oleva komentosarja hidastaa Internet Explorerin toimintaa. Jos sen suorittamista jatketaan, tietokone saattaa...
  8. A

    Uskaltaako vaalennettuja hiuksia värjätä?

    Tekisi mieli laittaa punertavaa väriä päähän, kun alkaa tää kuontalo kyllästyttää. Ongelma on , että mulla on vielä aika pitkän matkaa jäljellä vaaleaa väriä latvoissa. Miten se mahtaa reagoida väriin?
  9. A

    Mistä digikuvat?

    Olen selannut netistä eri toimittajia ja hinnat on aika samoissa mutta te ketkä olette kuvia tilanneet niin oletteko huomanneet laadussa eroja? Vai kannattaako sittenkin kiikuttaa kuvat valokuvausliikkeeseen kehitettäväksi?
  10. A

    Miten pakata vaatepaketti?

    Ajattelin laittaa lasten pieniksi jääneet vaatteet huutonettiin myyntiin, vaatepakettina. Arveluttaa vaan kun ei ole harmainta hajua että miten vaatteet kannattaa pakata... Olisiko jollain antaa hyviä vinkkejä? Ja miten vaatteet on paras postittaa, onko huutopaketti paras vaihtoehto? Kiitos jos...
  11. A

    Lahti, Launeen perhepuisto

    Ollaan viikonloppuna lomailemassa Lahden seudulla ja jossain pitäisi kuluttaa aikaa. Osaisikohan joku kertoa millainen paikka tuo Launeen perhepuisto on? Lapset ovat 6kk-9v. Kiva jos joku osaisi jotain kertoa :)
  12. A

    Nyt loppui harmailu

    Tervehdys! :wave: Muutaman vuoden jo taustalla pyörineenä päätin vihdoinkin kirjautua. Vieläkö mahtuu mukaan?

Yhteistyössä