Hakutulokset

1. M

Hyvä joulumieli 2014

2. M

Hyvä joulumieli 2013

3. M

Moderaattorit ilmoittavat jouluketjusta

4. M

Hyvä Joulumieli 2011

5. M

Työpaikkailmoituksista

Työpaikoista ilmoittaminen ja palvelujen tarjoaminen on kielletty Kaksplus.fi:n keskustelufoorumissa. Kaikki tällaiset ilmoitukset tullaan poistamaan. Terv. Moderaattorit
  6. M

Työpaikkailmoituksista

Työpaikoista ilmoittaminen ja palvelujen tarjoaminen on kielletty Kaksplus.fi:n keskustelufoorumissa. Kaikki tällaiset ilmoitukset tullaan poistamaan. Terv. Moderaattorit :)
  7. M

Keskustelua sikainfluenssasta

Koska edelliseen ketjuun ilmestyy paljon ei toivottavaa postausta, tehdäänpä toinen. Toivoisimme että sikainfluenssasta ja sen rokotteista keskusteltaisiin tässä ketjussa, olkaa hyvät sana on vapaa! Toivottavaa olisi, että keskustelu pysyisi asiallisena ja pienillä lainauksilla...
  8. M

Keskustelua sikainfluenssasta

Toivoisimme että sikainfluenssasta ja sen rokotteista keskusteltaisiin tässä ketjussa, olkaa hyvät sana on vapaa! Toivottavaa olisi, että keskustelu pysyisi asiallisena ja pienillä lainauksilla. Keskusteluissa pyörimässä myös toinen ketju aiheesta...
  9. M

Toivoisimme keskustelua sikainfluenssasta ja sen rokotteista

Tässä ketjussa olkaa hyvät, sana on vapaa! Toivottavaa olisi, että keskustelu pysyisi asiallisena ja pienillä lainauksilla. Moderaattorit
  10. M

Tiedotus

Kaikkiin keskustelufoorumissamme julkaistaviin haastatteluihin/tutkimuksiin/aineistonkeräyksiin/kutsuihin ja muihin ilmoituksiin tulee olla lupa Kaksplus.fi:n päätoimittajalta. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot Moderaattorit.
  11. M

Äänestä talvihaalarisuosikkisi ja voita se!

Osallistu Kaksplussan Suureen Haalarikilpailuun, jossa voit voittaa äänestämäsi Travallen haalarin. Kilpailu löytyy Viihde-osiosta: http://kaksplus.fi/viihde/kilpailut/kilpailu-aanesta-talvihaalarisuosikkisi-ja-voita-se
  12. M

Sääntöjä Seksi-osioon

Poistamme kaikki linkitykset seksisaiteille. Yhtenä päivänä asiallinen seksisaitti voi toisena päivänä sisältää arveluttavaa/laitonta materiaalia. Muistathan, että seksi-osiossa on tarkoitus keskustella seksistä asiallisesti. Kaikki seuranhakuilmoitukset (myös kirjoitteluystävien etsiminen)...
  13. M

Osallistu tutkimukseen. Onko sinulla todettu raskausdiabetes?

Hämeen ammattikorkeakoulu Hoitotyön koulutusohjelma 7.4.2009 Hyvä äiti, jolla on todettu raskausdiabetes, Olen terveydenhoitaja-opiskelija Hämeen ammattikorkeakoulusta. Olen valmistunut kymmenen vuotta sitten sairaanhoitajaksi ja sen lisäksi olen suorittanut ammatilliset...
  14. M

Osallistu tutkimukseen. Onko sinulla todettu raskausdiabetes?

Hämeen ammattikorkeakoulu Hoitotyön koulutusohjelma 7.4.2009 Hyvä äiti, jolla on todettu raskausdiabetes, Olen terveydenhoitaja-opiskelija Hämeen ammattikorkeakoulusta. Olen valmistunut kymmenen vuotta sitten sairaanhoitajaksi ja sen lisäksi olen suorittanut ammatilliset...
  15. M

Jälleenmyyntiä

ja verkostomarkkinointia varten on pino perhe ja työ -osiossa: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1315573 Täällä olevat viestit poistetaan.
  16. M

Ketju jälleenmyyjille!

Hei kaikki jälleenmyyjät! Tähän ketjuun voitte pinoutua ja kertoa itsestänne. Muut jälleenmyynti-ilmoitukset tullaan poistamaan, pidetään kiinni siitä että tähän on vain yksi ketju. Lisätään sen verran että kertokaa myös firma, jota edustatte (esim. Avon, Tupperware, Partylite)...
  17. M

"TAHATON LAPSETTOMUUS JA TYÖ" -TUTKIMUS

Millaisia kokemuksia työssäkäyvillä naisilla on tahattomasta lapsettomuudesta työelämässä? Jos sinulla on omakohtaista kokemusta tästä tilanteesta, ja voisit kirjoittaa siitä tarinan tutkimusta varten, toivon yhteydenottoasi maaliskuun 2009 loppuun mennessä! Yhteydenotot ja lisätiedot...

Kuumimmat

Yhteistyössä