Hakutulokset

  1. C

    Kattokassinen, yv-kansiosi on täynnä!

    Olisi viestiä tulossa! :attn: =)
  2. C

    Äitiyspakkauksen mukana tulevat oppaat

    En ottanut äitiyspakkausta, joten en myöskään saanut opasvihkoja. Tekeekö kyseisillä oppailla jotain? :) Opasvihkot: - Kestovaippaopas - Parisuhdeopas - Imetys, Yhteisen matkamme alku - Imeväisikäisen lapsen ruoka - Lapsi autossa -esite
  3. C

    Von Willebrandtin tauti

    Täytyy täälläkin vielä kysellä (Odotusaika-palstan lisäksi), jos vaikka sattumalta löytäisin "kohtalotoverin" (itseni lisäksi siis), jolla tuo kyseinen tauti on. Haluaisin siis lukea kokemuksia tuohon tautiin liittyen, onko synnytyksessä tai raskausaikana vaikuttanut mitenkään, jos on niin...
  4. C

    Von Willebrandtin taudista kokemuksia?

    Itselläni on tuo von Willebrandtin tauti (verenvuotohäiriö ) lievänä ja olen siis raskaana viikolla 28. Nyt synnytyksen lähestyessä olen lääkäreiltä ja kätilöiltä saanut lisätietoa taudin vaikutuksesta synnytykseen. Kuitenkaan en mielestäni ole saanut tietoa riittävästi ja ennen kaikkea...
  5. C

    Kuopiolaisia odottajia?

    Löytyykö muita kuopiolaisia odottajia, joilla LA ensi keväänä (tai voi olla muulloinkin)? Itselläni LA on 15.4.08 ja ensimmäinen on tulossa. Olisi kiva löytää toisia odottajia, joihin voisi tutustua. :)
  6. C

    "Kuukautiskipuja" ja vihlontaa, rv 20

    Ajattelinpa kysyä täälläkin tätä odotusaika-osion lisäksi, jos vaikka saisin nopeammin ja/tai enemmän vastauksia. Minulla on nyt menossa rv 20 (eka raskaus) ja muutama päivä sitten alkoivat vihlonnat ja kuukautiskipumaiset tunteet alavatsassa ja emättimen seudulla (sekä lonkissa). Kävin...
  7. C

    "Kuukautiskipuja" ja vihlontaa, rv 20

    Minulla on nyt menossa rv 20 (eka raskaus) ja muutama päivä sitten alkoivat vihlonnat ja kuukautiskipumaiset tunteet alavatsassa ja emättimen seudulla (sekä lonkissa). Kävin lääkärissä, siellä tehtiin sisätutkimus (kaikki ok) ja otettiin jotain bakteerinäytteitä. Lääkäri sanoi vain, että ei ala...
  8. C

    Kuopion ultrat?

    Yksinkertainen kysymys: Kuinka monta ultraäänitutkimusta Kuopio tarjoaa odottajille? Ja saa muutakin tietoa raskauden aikaisista tutkimuksista Kuopiossa kertoa. Kiitos! =)
  9. C

    Kuopion ultrat?

    Yksinkertainen kysymys: Kuinka monta ultraäänitutkimusta Kuopio tarjoaa odottajille? Ja saa muutakin tietoa raskauden aikaisista tutkimuksista Kuopiossa kertoa. Kiitos! =)
  10. C

    Haamu vai ihkaoikea plussa? (sis. kuvan)

    Täytyy vielä täällä teiltä kysyä, että onko raskaustestini tulos haamuplussa vai ihan "oikea" plussa? Sillä plussalta se minusta näyttää... =) * onnesta sekaisin * :D
  11. C

    akvaariossa ongelmia

    Ostin 128l akvaarion muutama päivä sitten. Istutin kasvit heti ja laitoin pohjalle ravinnetta. Nyt kasveihin on alkanut ilmestyä pientä "untuvaa", onko tuo levää? Lisäksi joissakin kasveissa on lehdissä pieniä reikiä ja ruskeita kohtia. Ja akvaarion vesi on sameaa. Kaloja minulla ei vielä ole...
  12. C

    Akvaarion omistajia?

    Olen miettinyt akvaarion ostamista... nyt kiinnostaisi saada lisätietoa akvaarion omistajilta. Päällimmäisenä mielessä pyörii että minkä kokoinen ja merkkinen akvaario on hyvä (aloittelijalle) ja millaisia kaloja kannattaisi ostaa...? Kaikenlainen tieto on tervetullutta, kiitos. :)

Yhteistyössä