Hakutulokset

  1. emmiina00

    Jee, ihan ensimmäiset villasukat ikinä

    Netistä luin ohjeita ja tein, meinasinpa vielä antaa kaverin pojalle :) http://www.aijaa.com/v.php?i=5325945.jpg :D
  2. emmiina00

    metotreksaatti-hoito ei tehoa?

    Minulla siis kohdunulkoinen jota hoidetaan tuolla metotreksaatilla. Sain viikko sitten perjantaina yhden piikin, hcg silloin 8900, nyt kävin perjantaina taas verikokeissa ja hcg oli noussut 11900, sain uuden piikin. :( :headwall: Onko kokemuksia että tuo metotreksaatti ei toimikaan? Lääkäri...
  3. emmiina00

    TAAS kohdunulkoinen, en jaksa enää :(

    Ensin kolme vuotta yritettiin lasta hoidoilla ja ilman hoitoja, ei mitään tuloksia. Nyt viimeinen kaksi vuotta ollaan saatu aikaiseksi kolme kohdunulkoista ja kolme keskenmenoa, tuntuu ettei vaan jaksa enää :'( Onko kenellekkään selvinnyt mistä kohdunulkoiset johtuu? Voiko olla kiinnikkeitä...
  4. emmiina00

    Raskaustestistä, haamuista

    Lasta on nyt yritetty liian pitkään ja takana on keskenmenoja, kohdunulkoisia, siksi siis täältäkin kyselen paremmin tietäviltä =) Menkat olisi pitänyt alkaa maanantaina/tiistaina. Tein maanantai iltana testin -> vahva haamu, tiistai aamuna testin -> haamu, tiistai iltana testin -> vahvempi...
  5. emmiina00

    Kohdunulkoinen/Metotrexan hoito

    Hei vaan kaikille. Minulla todettiin viikonloppuna kohdunulkoinen raskaus rv8-9.:( Juuri ennen repeytymistä menin ja raskaushormonit viiletteli 8900, eli aika paljon kai? No, eilen sain tuon Metotrexan piikin persuuksiin aamulla, onko muilla kokemuksia lääkkeestä? Luulen että...
  6. emmiina00

    Hoito/tutkimus järjestys

    Mulla menee niin hermo kun alkaa tuntua että meille tehdään hoidot ja tutkimukset aivan väärässä järjestyksessä! :O Siis Meille on tehty sperma tutkimus ja mun alapää ultrattu jotain 1000 kertaa. Sen lisäks oltiin keskenmeno tutkimuksissa jossa otettiin siihen kuuluvat verikokeet. Mulla on...
  7. emmiina00

    Löytyykö täältä alle 25-vuotiaita yrittäjiä?

    Minä olen 23, mies 24. Noin 3 vuotta ollaan yritetty. Mulla on lievä pco, miehen sperma hyvää. Tähän mennessä vasta pillereillä yritetty, terot ja clomit siis =) Miten teihin muihin on suhtauduttu lääkärissä? Ja mikä on ongelma lapsen saannille? Minkälaisia hoitoja olette käynyt läpi? :)
  8. emmiina00

    Menkkamainen kipu vessassa

    Heippa. Minä sain kuukausi sitten ihan alkuraskauden keskenmenon, jälkitarkastuksessa en käynyt koska lääkärin mukaan se ei ollut edes oikea raskaus :/ Mutta siis nyt on ollut kolme päivää kummallisia oireita. Aina kun käyn vessassa pissalla, alamahaa pistää niin kuin menkat alkaisi...
  9. emmiina00

    Mitäs nyt?

    Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu.. Olen nyt syönyt clomeja+teroja+metuja. Parin kuukauden päästä pitäs varata aika klinikalle. Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu? :hug:
  10. emmiina00

    Kahvi lisäisi keskenmeno riskiä?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801207123667_uu.shtml Oletteko lopettaneet kahvin juonnin plussan saatua? :O Itse olen aina ajatellut että lopetan kahvin vasta kun näen että kohdussani on jotain, siis ekan ultran jälkeen..
  11. emmiina00

    Kohdun rakenne poikkeavuudet?

    Heippa kaikille :) Laitan tänne saman kuin keskenmeno puolelle jos joku sattuisi sen täältä huomaamaan. Ensin taustaa: Olemme yrittäneet lasta n. kolme vuotta, minulla pco jonka sain kuriin metuilla ja laihduttamisella, alun alkaenkaan pconi oli hyvin lievä ja lääkärit ihmetteli miksen...
  12. emmiina00

    Kohdun rakenne poikkeavuudet?

    Heippa kaikille :) Ensin taustaa: Olemme yrittäneet lasta n. kolme vuotta, minulla pco jonka sain kuriin metuilla ja laihduttamisella, alun alkaenkaan pconi oli hyvin lievä ja lääkärit ihmetteli miksen raskaudu koska miehen sperma tosi hyvää. Takana myös noin 4 ihan alkuraskauden keskenmenoa...

Yhteistyössä