Hakutulokset

  1. P

    ehkäisyrengas ei sovi, laastari vai pillerit seuraavaksi?

    Kolmas kuukausi menossa renkaan kanssa ja olen todennut, ettei se ole mun juttuni. Turvotusta, raivareita, pahoinvointia, päänsärkyä, vatsakipua, väsymystä, rintojen kipua jne. Kaikki sivuoireet on jo koettu ja nyt haluan kokeilla jotain muuta. Pillereitä olen miettinyt tai sitten...
  2. P

    Nuvaringin aloitus ja oireet

    Olen eilen ekaa kertaa elämässäni aloittanut Nuvaringin käytön eilen ja haluaisin kysyä mitä oireita ja millaisia tuntemuksia se muille aiheutti - siis ihan alussa. Mulla kuukautiskivut ovat aina olleet aika pahat, mutta nyt pääsen sängystä ylös ainoastaan kipulääkkeiden voimalla. Myös...
  3. P

    aloe vera?

    Onko kukaan kokeillut aloe vera tuotteita ja todennut niistä olevan jotakin hyötyä? Olisin kiinnostunut kokeilemaan Aloe Vera Gel-juomaa, kun sitä monessa paikkaa on kehuttu. Ihan yleisesti haluaisin voida paremmin, olla virkeämpi ja hiukan laihtuakin pitäisi. Niin ja saako näitä tuotteita...
  4. P

    Synnytyksen käynnistyksestä...

    Odotan toista lasta rv 41 jo menossa ja käynnistystä tässä jo kauhulla mietiskelen. Minulle on jo varattu aika äitiyspolille, josta ei pitäisi enää kotiin palata yhdessä paketissa..Kyselisinkin, että kuinka pian käynnistys yleensä tehoaa? Aamulla kun menen sairaalaan, voinko toivoa, että vauva...

Yhteistyössä