Hakutulokset

  1. nenna77

    Iltatähti tilauksessa :)

    Kylläkin yllättäin. Ja tämä raskaus tulee olemaan hyvin erilainen... Taustaa: Mulla on neljä lasta josita vanhin 12v ja nuorin 2v. keskenmenoja useita,raskauksia tämä mukaan lukien 14. Viimeisin keskenmeno 4kk sitten. Nykyisen raskauden laskettu aika on sama päivämäärä (eri vuosi tietty)...
  2. nenna77

    Alkuraskauden ultrasta!

    Mä olen nyt kahdettatoista kertaa raskaana,lapsia kolme. Kuulun suureen keskenmeno/kohdunulkoinen raskaus ryhmään. Asun satakunnan alueella ja olen pyytänyt päästä kankaanpään äitiysneuvolaan alkuraskauden ultraan tarkistamaan raskuden sijainnin ja viikot mutta sanottiin että ainoastaan...
  3. nenna77

    Raskaana!!!!!!

    Kyselin täällä mielipiteitä testistä johon tuli kupla ja jonka alle ilmeni haamu kuplan puihjettua.... (en löytäny sitä viestiä enää...) Tänään uusin testin ja tulos oli vahvaakin vahvempi plussa!!!!! Luoja moon onnellinen!!!!
  4. nenna77

    Apteekin raskaustestistä!!

    Tämmönen juttu olis nyt kiperän avun tarpeessa. Ostin eilen apteekin oman raskaustestin,jonka tehtyäni kävi näin. Se varmistusviiva tuli ihan niiku pitikin mutta siihen mahdolliseen plussakohtaan jäi ilmakupla,joka ei siis siitä kohtaa kastunut ollenkaan. Nyt kun kupla on hajonnut ja testi...

Yhteistyössä