Hakutulokset

  1. Daizy

    Mistä voimat uuteen yritykseen...?

    Ajattelin tällaista pientä tiedustelua suorittaa, että miten te jo jonkin aikaa yrittäneet pystytte tsemppaamaan pettymyksen jälkeen seuraavaan kiertoon? Itellä yritystä jo 1v 2kk, ja nyt menossa viides clomikierto kp 30, ja tässä kierrossa oli jo oviksesta saakka ihan totaalinen masennus...
  2. Daizy

    Onneton ei ymmärrä...

    Heips! Mulla olis sellanen ongelma, kun kävin viime viikon torstaina 24. päivä gynellä kun edellisistä menkoista aikaa toista kuukautta (loppuivat 4.12.07), ja viime syksynä koetun kohdunulkoisen vuoksi tutkittiin ihan normisti ja lisäksi ultrattiin. Molemmat puolet ja kohtu oli ok, ja...
  3. Daizy

    Oireet Clomifenin jälkeen??

    Heips kaikille!! Haluaisin ihan tiedustella sellaista, että millaiset oireet teillä on ollut (mahdollisesti) heti oviksen jälkeen niissä kierroissa, joissa olette raskautuneet? Itse olen syönyt tässä kierrossa ekan clomifen-kuurin, ja maanantaina ultrassa gynellä näkyi kehittyvä munasolu...
  4. Daizy

    laukaa-jyväskylä??

    hei, onko täällä ketään väliltä laukaa-jyväskylä?? olisi mukava saada uusia ystäviä. itsellä on kaksi lasta, molemmat poikia. toinen on 1v ja 2kk ja toinen on 3kk. mailiosoite on katuli_rakas@luukku.com. ota yhteyttä!! =) :wave:

Yhteistyössä