Hakutulokset

  1. rokkimami81

    Yh-äidit ja isät Joensuusta

    Onkohan meitä muita? Teihin kohtalotovereihini haluaisin ottaa ja tutustua ja ystävystyä.:) Itse olen 27 vuotias yh-mamma ja miulla on n. 3 vuotias poika. yhteydenotot ensiksi yv:n kautta.:)
  2. rokkimami81

    Uusia meilailukavereita kaipailisin

    Heipähei! Etsiskelen uusia ihmisiä, naisia ja miehiä ikähaarukalta 20-40 kanssani ajatuksien vaihtoon.:) Itse olen 27 vuotias, n.3 vuotiaan pojan yh-äiti pohjois-karjalasta. Sydäntäni lähellä rakkaan poikani lisäksi ovat mm. kirjoittelu, ulkoilu, eläimet, ystävät (niitäkin olisi mukava saada...
  3. rokkimami81

    Mesekamuja pohjois-karjalan äideistä

    Heipuhei! :wave: Uusia mesekamuja vailla olisi täällä vm.-81 oleva kotimamma Joensuusta. Perheeseen kuuluu 2 vuotias pojan natiainen, avioukkeli + ötököitä. Olisi mukava jos sinäkin asuisit pohjois-karjalassa sillä kuka tietää jos joskus vielä otettaisiin ja kohdattaisiin. ;) meseossuni...
  4. rokkimami81

    Kirjeystäviä

    Heipähei! Vieläkö löytyisi ihmisiä jotka mieluummin kirjoittelisivat tavan kynä ja paperi-menetelmällä kuin sähköisesti? =) Sellaisia ihmisiä vailla olisi vm.-81 oleva kotiäiti Joensuusta.=) Perheeseeni kuuluu myös aviomies, 1v.6kk ikäinen poika + kotieläimiä. =) Sillä ei ole väliä minkä...
  5. rokkimami81

    Leikkikamua 1½ vuotiaalle pojalle Joensuusta

    Poikani kaipaisi kovasti kaveria leikkipuistoihin, pulkkamäkeen tai ratasajelulle. :) Samoin äiti kaipaisi kovasti ikäistään höpöttelyseuraa. ;) Mahtaisikohan Joensuusta löytyä kavereita meille molemmille?
  6. rokkimami81

    Pistetäänkös postipojalle töitä?

    Heipähei! Elokuussa 26v. täyttävä kotiäiti Pohjois-Karjalasta etsiskelee uusia, ihania ja ehdottomasti tutustumisen arvoisia (kirje) ystäviä päiviänsä piristämään ja hauskuuttamaan. Ja olisi muutenkin mukavaa vaihteeksi saada muutakin postia kuin vain ainaisia laskuja ja mainoksia. Sinun...
  7. rokkimami81

    Ongelmia imetyksen kanssa? Kokemuksia??

    Poika viikon ja 3 päivää vanha. Sairaalassa imetys onnistui hyvin ja lisälypsyllä sain parhaimmillaan lypsettyä 45 ml, mutta 4 päivää sitten kun vihdoin ja viimein kotiuduimme, niin maidon tulo loppui seinään... :'( ONNEKSI oli muutama tuttipullo ja nan-paketti jääkaapissa odottelemassa...
  8. rokkimami81

    juttu- ja kahvitteluseuraa joensuusta

    :) Heipähei! :) 24 vuotias tuleva mammeli tässä etsiskelee upo uusia tuttavuuksia Joensuun seudulta muista odottajista/pientenlasten äideistä sekä miksei myöskin vauvakuumeisista. :wave: Esikoisen olisi tarkoitus syntyä maailmaan heinä-elokuun vaihteessa jos tuo yläkerran isäntä sen vain...

Yhteistyössä