Hakutulokset

  1. P

    Sosionomiksi aikuisten monimuotokoulutuksena

    Onko kenelläkään kokemusta?Missä opiskelet/olet opiskellut?Kauanko kesti,saitko hyväksi luettua esim. työkokemuksesta?Paljonko harjoitteluja ja miten työpaikalla suhtauduttiin?Olen hakemassa tähän koulutukseen mutta vähän jännittä nuo harjoittelut kuinka paljon sitä on ja saako siltä ajalta...
  2. P

    ehkäisyrengas ja sivuvaikutukset

    Kiinnostaa mitä sivuvaikuuksia on muilla esiintynyt?Itse "asensin" renkaan lauantaina 2.9 ja nyt tällä viikolla olen palellut järkyttävästi ja yöt nukkunut kahdella peitolla ja silti kylmä!Kuumetta ei ole...ja silti hikoilen aivan mielettömästi vaikka olen aivan jäässä!!kummat oireet...koskaan...
  3. P

    allergiaako?

    Tytöllä 1v. varpaiden väleistä kesinyt nahka ja varpaan välit punoittaa?Mitä se voi olla?Tuli mieleen jalkasieni mutta mistähän neiti sen olisi saanut?Onko kellään kokemuksia?Voiko kokeilla jotain rasvaa vai soitanko heti suosiolla lääkääriin tai neuvolaan?
  4. P

    Palan tunne kurkussa

    Onko kellään kokemusta?alko mulla n.3viikkoo sitten flunssan yhteydessä...aamusin herätessä ei tunnu mut päivän mittaan alkaa tuntua?olin lääkärissä ja se ei ainaka noin päällisin puolin mitään löytäny...katto korvat ja rauhasetkin.Mulla on kyl ollut ns. ruoan nousua kurkkuun ei varsinaista...
  5. P

    Jalkapohjien arkuus

    Mistäkähän ihmeestä mahtaa johtua jalkapohjien arkuus? Tämä oli mulla raskausaikana vaivana, varsinkin aamuisin oli jalkapohjat niin arkana että tuskin kärsi astua. Enkä edes ollut turvoksissa. Neuvolassa ei oltu mokomasta kuultukaan, sanoivat vaan että vaihda kenkiä! Mutta kun ainoat joilla...

Yhteistyössä