Hakutulokset

  1. H

    Vibet vai Explorerit?

    Olen ostamassa rattaita kahdelle pojalle (2,5v ja 2kk). Kyselin vaunumyyjältä, kumpia suosittelisivat, mutta sanoivat että kummat vaan käy. Hinta on Vibella kovempi ja mietin, että täytyyhän siinä olla sitten jotain erikoistakin? Kuinka pitkään takana voi oikeen istua? Onko jollain...
  2. H

    MYYDÄÄN Clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti

    Myyn siis Clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin. Mammaksi.fi - <B>Clearblue digitaalinen ovulaatiotesti 7 kpl</B> Avaamaton pakkaus. Olin varautunut pidempään yrittelyyn ja se jäi sitten kaappiin lojumaan. Uusi se silti on. Tarjousta voi laittaa yv:nä. Haikara 35+1
  3. H

    Oulussa Gynekossa varhaisultrassa käyneet

    Minulla olisi varhaisultra Gynekossa viikoilla 7+0, mutta epäilen näkyykö syke jo silloin. Onko niillä kuinka Nooan aikaiset laitteet. :laugh: Esikoisesta kävin Väestöliitolla 7+4 ja hyvin näkyi. Ultraa pitäis lykätä viikolla, jos haluan vaihtaa ja arvatkaa vaan maltanko? Meri neuvolan...
  4. H

    Silikonivuoat

    Olen kaksi kertaa yrittänyt tehdä silikonisella ruusuvuoalla kuivakakkua, mutta molemmat ovat epäonnistuneet. Eka kerralla en voidellut vuokaa ja ajattelin sen johtuvan siitä. Toisella kerralla voitelin ja silti kakku jäi osaksi vuokaan. Hermot meni. Onko muilla käynyt samoin? Annoin toki kakun...
  5. H

    Minkälaisen turvaistuimen olette hankkineet kaukalon jälkeen?

    Olemme siirtymässä kaukalosta istuimeen ja pitäisi löytää se paras vaihtoehto. Liikkeissä esitellään pari menevintä mallia eikä muisteta aina kertoa kaikkia seikkoja. Viimeksi kaukaloa ostaessamme ei meille ilmoitettu, että se kaukalo tarvitsee pitkät turvavyöt ja hoksattiin se vasta silloin kun...
  6. H

    Oulun 4D-ultra

    Hei! Ollaan tässä miehen kanssa pohdittu tuota 4d-ultraa kun esikoista tässä odotellaan. Soittelinkin sinne terveystalolle ja kallistahan se on. 269,5+dvd 15e. Saa Kelakorvauksen, jos lääkäri laittaa sen sairaudenhoidoksi. Miksi laittaisi? Onko kenelläkään kokemuksia Oulun 4d-ultrasta...
  7. H

    Onko Aydin Tekaylla ultrassa käyneitä?

    Olen menossa rakenneultraan Aydin Tekaylle Ouluun ja haluaisin mielelläni tietää kokemuksia siitä. Käyttääkö Tekay 3d:tä ultratessa vai onko se ihan perinteinen?
  8. H

    Matkustelu alkuraskaudessa

    Olemme miehen kanssa lähdössä Turkkiin kolmeksi viikoksi ja nyt panikoin, että voikohan siitä olla haittaa sikiölle? Olen nimittäin yhden keskenmenon joutunut kokemaan ja pelkään pahinta tietenkin nytkin. Lääkäriltä aioin vielä kysyä, mutta te kokeneet tiedätte varmaan paremmin miten se...
  9. H

    Mitä miehelle lahjaksi?

    Auttakaa minua! Meillä tulee tämän kuun lopussa 8 vuotta täyteen "eka kohtaamisesta" ja haluaisin yllättää mieheni jotenkin. Olen laiminlyönyt viime synttärit ja hääpäivän. Hän ei varmaan odota minulta mitään, mutta haluaisin todellakin näyttää, että en ole unohtanut sitä tärkeää päivää. Se...
  10. H

    Onko clomiannostuksen nostaminen tuonut tulosta?

    Onko niitä, jotka ovat ensin popsineet 1tabl./päivä ilman tulosta ja annoksen nostolla päässeet tuloksiin? (hankalasti esitetty kysymys) Itsellä kp5.-9. 1 tabl/pvä, mutta epäilen tehoa. Millä perusteella jotkut saavat 2 tai jopa 3 tabua päivässä ja "aloittelijat" vain 1? Kokemuksia ja faktaa...
  11. H

    juupajokelaiset ja lähialueen äiskät!

    siis onko niitä? ollaan pohdittu muuttoa juupajoelle tai lähistölle ja haluisin kuulla mielipiteitänne paikasta! Hyviä ja huonoja puolia? Entä mites kotihoidontuen kuntalisä, saako noin pienissä kunnissa sellaista? Toisaalta nyt asutaan Tre:ella eikä täällä mokomasta oo tietoakaan... tahtoo...

Yhteistyössä