Hakutulokset

  1. A

    Mikä vauvaa vaivaa?

    Nyt kolme yötä huutaa kuin palosireeni yöunille mentäessä, päiväunilla ei mitään ongelmaa tai hereillä ollessa ja yöunille mennään samalla lailla kuin ennenkin, eli mun viereen nukahtanut tosi helposti ,paitsi nyt kolmena iltana peräkkäin on pitänyt nukuttaa syliin ja laittaa sit sänkyyn...
  2. A

    Mikä riepoo vauvaa 3kk?

    Mistähän nyt tuulee tupaan? Ihana vauvamme, 3kk +, on ollut nyt reilu kahden viikon ajan kummallinen. Yöt muuttuivat tosi repaleiseksi, pisin unijakso on nykyisin max 2h, (ennen vähintään 3,5h) ja päikkäreilläkin herätään kitisemään vähän väliä. Illalla nukkumaan meno on yhtä temppuilua, kun...
  3. A

    laihdutusvalmiste

    onko kukaan kokeillut Svelt-nimistä laihdutusvalmistetta? myydään easyshopping-lehdessä
  4. A

    asuntolaina

    jos ottaa asuntolainan,pysyykö kuukausimaksu samana,vaikka korot nousisivat?vai onko niin että kuuakusimaksu nousee aina jos korot nousisivat?
  5. A

    Päivähoidosta

    Miten teillä joilla lapsi hoidossa ja itse kotona, onko lapsenne olleet joka päivä vai vain muutamana päivänä viikossa ja montako tuntia. Meillä poika 4v aloitti ja ollut parituntia jokapäivä ensialkuun. Mutta myöhemmin ajattelin harventaa 3 päivään ja pidempi päivä. Mutta miten päiväkodeissa...
  6. A

    Kirjeystäviä kotiäidille?

    Terve! Olen 22 vuotias kotiäiti. Perheeseemme kuuluu aviomies, ja poika, jolla ikää vuosi ja 5 kk. Päivät ovat toisinaan tylsiä ja pitkiä, vaikka poika onkin aivan ihana. Jotain uutta sisältöä kaipaisin päiviini, ja toivon sen sisällön löytyvän kirjeystävien muodossa. Lähetä sähköpostia...

Yhteistyössä