Hakutulokset

  1. R

    ensimmäinen neuvola uä

    tehdäänkö ultra ääni alakautta vai vatsanpeitteiden päältä? eka ultra raskausviikoja 9
  2. R

    ihottuma raskauden aikana

    atooppinen iho muutenkin ja nyt kädet on sellases kunnos että veri tirskuu. koko ajan kutisee, yöllä tulee kutina kohtauksia. ja tää vaan pahenee. en oo uskaltanu käyttää kortisonivoiteita.. mutta saako? ootteko te muut käyttäneet? sattuis oleen hydrocortisonia 1% laatikossa
  3. R

    koko ajan palelee

    siis aivan koko ajan. onko tää enää normaalia, raskaana olen mutta aivan alussa. sitten ihan hillitön väsymys
  4. R

    iso maha ja raskaus

    oon ruvennut täs miettimään..ihan höhlä ajatus varmaan mutta nyt kun on painoa tullut vuosien mittaan ja vatsaakin kertynyt.. että kuinka se maha kasvaa sitten odotusaikana. että onko se lapsi siellä mahassa ja sitten se oma läskikerros siinä päällä ;) vai lähteekö se läskikerros siitä johonkin...
  5. R

    allergialääkkeet raskaana

    mitkä allergialääkkeet sopii raskaana oleville? aiemmista raskauksista on jo hetken aikaa ja rupesin muisteleen että saako heinixiä enää käyttää kun ennen muistaakseni sai.. ja sit kortisonivoiteet saako käyttää?
  6. R

    viivako vai eikö olla?

    Näkeekö muut saman mitä minä? aamulla tehty, pieni tosi haalea viiva tuli aluksi, n.15min jälkeen katsoin uudestaan ja viiva vahvistui. Testin ohjeissa luki että tuloksen voi lukea 30minuutinkin jälkeen.. menkat pitäis alkaa huomenna tai ylihuomisin, kierron mukaan laskien..

Yhteistyössä