Hakutulokset

  1. N

    Miksi miehen äiti ei opeta minulle hyvän reseptin?

    I want to suprise my man :) Minä haluan tehdä uusia ruokaa, joka suomalaista :) Mies tykkää hän syö kaikkea, kalaa, lihaa, kasvikset, MUTTA ei maustetta paljon laita :) Miehen äiti ei opeta minulle. En voi tehdä miehen paras ruokaa, jonka äiti tekee.
  2. N

    Finish vappu food

    What´s that? I want to suprise my man :)
  3. N

    Minun mies sanoo minun pulla parempi pulla minun äiti

    Minä leipon parempi pulla sinä suomi nainen ^__^ Kiitos sinä antaat ohje.
  4. N

    Mikä PULLA recipe in English please?

    Minä tehdä pulla aamupalalla,minun mies on iloinen,minun mies ei sano sinä tulinen nainen ei hyvä?
  5. N

    Missa kauppassa ostaa oyster

    Oyster sinä tietää. Minä ei ole K kauppassa. Kysyy minun mies. Hän ei tietää? Suprise my man :)
  6. N

    Suprise your man :)

    Princen 2 rkl. Shoyu 1 rkl.. Sokeria 1/2 rkl. Seesamiöljy 1 tl. Valkosipulinkynttä 3-4 slide. Chiliä 5-6 kpl Levät.. Öljy 1 rkl. . Kinkku, 2. nauhat. Pidä tauko valua ulos. Jos linja on liian pitkä, leikkasin noin viruminen. Wok, lisää öljyä. Lisää valkosipuli ja sekoita Paista...
  7. N

    Suomi on kiva lukea

    Onnellinen äiti lasten ja nuorten Suomessa, eräs ystäväni kertoi minulle, että voit täällä pienten lasten vanhemmat, minulla on 1 3 ja 5 vuotta, mieheni on oma lapsi 10 vuotta, hänen kansansa iFinlandiya. En sano oikein Suomessa. Nyt haluan tietää, Suomi on parempi kuin puhua Englanti Suomi...

Yhteistyössä