Hakutulokset

  1. J

    Pelokass

    Voiko suuhygienisti laittaa lähetteen nukutukseen, vai pitääkö sen lähetteen laittaa hammaslääkäri?? Mulle on kokeiltu niitä rauhoittavia pillereitä mutta ei niistä mitään apua ole.
  2. J

    onko tampereelta yhtään mammaa?

    Kaipaisin mamma kavereita tampereelta. Olen rv 34 Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia, en täältä tampereelta pahemmin ketään tunne
  3. J

    lukijoita kaivataan

    Nompparellin matka maailmaan liittykää lukijaksi =) palautetta saa antaa
  4. J

    Auttakkaa tietämätöntä jooko

    Osaiskohan joku mua auttaa täällä? Noh kysympä kuiteskin. Elikkä multa loppuu työt 30.6 ja sen jälkeen olen työtön. Äitiysloma alkaa 22.8 jos oikein muistan. Niin maksaako kela mulle viel työmarkkinatuen syyskuulle? kun äitiysraha tulee vasta 25.9
  5. J

    Auttakkaa tietämätöntä jooko

    Osaiskohan joku mua auttaa täällä? Noh kysympä kuiteskin. Elikkä multa loppuu työt 30.6 ja sen jälkeen olen työtön. Äitiysloma alkaa 25.8 jos oikein muistan. Niin maksaako kela mulle viel työmarkkinatuen syyskuulle? kun äitiysraha tulee vasta 25.9
  6. J

    Hellurei!

    Onko täällä tampereella odottajia? Olisi kiva tutustua muihin odottajiin. Itse olen 5+5 rv
  7. J

    Help!!

    Hei nyt kaipaisin apua. Elikkä mulla on ovis 14.12.2013 millä ajalla pitäisi olla sängyssä? tässä ollaan nyt yritetty 2kk ahkerasti, eikä pikkuista näy :( Mitä olette mieltä olette pitäiskö juoda greippimehua tai syödä jotain foolihappo pillereitä ymm muita?? Mitä muuta pitää ottaa...
  8. J

    täällä meinataan kaikki pistää remonttiin =)

    Elikkäs ollaan miehen kanssa suuniteltu lasta mutta ihan eka pitää kaikki olla kunnossa. - mies on käynyt jo hammaslääkärissä, ei yhtään reikää eikä muuta. -ite meen ens kuussa. -käyn gynellä papa koe ottamassa ymm juttuja - alamme syömään terveellisesti karkki päivä vain lauantaisin =)...
  9. J

    raskaanako

    Menkat 6 pvää myöhässä, ja testi nega.. koska kannattaa tehä uus testi? vai meniskö tk tekemään?
  10. J

    Neuvokkaas nyt miten tää menee

    Eli mulla piti menkat alkaa maanantaina 5.8.2013 mutta eivät ole alkaneet , joten koska kannattaa tehdä raskaustesti?
  11. J

    Kela?

    Voisko joku selventää? Eli paljonko saan äippärahaa jos se menee Työtön: Jos olet saanut vanhempainpäivärahakautta edeltäneiden 4 kuukauden aikana työttömyysetuutta tai työllistämistukea työelämävalmennukseen, päivärahasi on yleensä vähintään 86 % maksetun etuuden määrästä. Ja mä oon...
  12. J

    Help!

    Eli mulla on Tammikuussa lopetettu ehkäsykapselin käyttö. ja helmi, maaliskuussa tulivat normaalit menkat. Mutta nyt huhti,touko kesä menkat on tullut vaan kaks päivää, eikä ovista ole pongattu.. Pitäiskö soittaa lääkärille että selvittäisi mikä on? kun haluaisimme alkaa miehen kanssa yrittään...
  13. J

    PpH?

    Hei olisin kiinostunut perhepäivähoitajaksi ryhtymistä, osaisiko joku täällä neuvoa miten edetä asia kanssa? Vaikuttaako asunto asun 68 neliöisessä kaksiossa, sis. oman pihan mitä pitää ottaa huomioon
  14. J

    lasten hoitaja :)

    Hei! Etsitkö hoitajaa Tampereella säännölliseen tai epäsäännölliseen lastenhoitoon.Olen 2kymppinen i.Lastenhoitokokemusta on kertynyt jo omastakin takaa.Olen ehdottoman luotettava ja pidän kiinni siitä mitä lupaan.Olen sosiaalinen luonne ja tulen hyvin juttuun kaiken ikäisten lasten kanssa.Kodin...
  15. J

    Mikä mulla on?

    Oon tässä pari viikko kärsinyt pahoinvointia, päänsärkyä, ja nyt on vkonverran ollut semmoinen tunne mahassa että se on koko aika täynnä vaikka en ole edes syönyt, ja sit kun tulee nälkä meen jääkaapille alkaa oksettaa koko ruoka ja sen haju.. ja oon todella väsynyt Joo ehkäsyn lopetin 29.1...
  16. J

    Hmm

    Kysellääs nyt vähän tääällä Eli multa poistettiin ehkäsykapseli 29.2.2013 ja menkat alko 30.1. Niin kannattaako yrittää lasta jo nyt Helmikuussa vai vasta Maaliskuussa kun eiks se oo niin että pitää tulla yhden normi menkat??
  17. J

    Toimeentulo tuki.. helpp!!

    Eli jos olemme miehen kanssa hakemassa toimeentulo tukee, niin vaikuttaako siihen mun säästötilini , kun se säästötili olis sitä varten että voitaisiin tässä jossain vaiheessa ostaa oma talo. Joten kuulostaa tyhmältä jos säästötilinkin tiedot pitää näyttää sossulle.. Millä me sit eletään jos ei...
  18. J

    Oppisopimus paikkana Tarha?

    Eli lähihoitaja koulu alkaisi toukokuussa ja se olisi mahdollista suorittaa tarhassa. Mutta onko siellä joku koe että jos sitä ei läpi pääse niin turha edes haaveilla lähihoitajaksi opiskelua? Meneekö se noin
  19. J

    Neuvoja kaivataan! Vastatkaa jookos

    Eli olemme miettineet miehen kanssa jos laittaisimme vauvan alulleen 2013 elokuussa, ja nyt on tammikuu. Joten aloin nyt miettii että painan vähän päälle 90kg, ja haluaisin pudottaa painoa mutta miten sitä pääsis edes alkuun tän laihdutuksen kanssa?? olisko vinkkejä, niitä meinaan kaivataan nyt.
  20. J

    Pärjättäiskö?

    Eli olemme miettinyt tässä miehen kanssa perheen perustamista. Mies on opiskelija opiskelee insinööriksi. Ite olen työtön. Eli jos meille lapsi tulisi niin saisin äippärahaa 500€- verot on otettu jo pois. vai onko se vieläkin se 400€/kk? ja sit sais sen 104 lapsilisää, ja 300€ ylimäärästä...

Yhteistyössä