Hakutulokset

  1. R

    Jotain säpinää!

    Keksikääs jotain
  2. R

    HUOM!!! KAHDET RATTAAT VARASTETTU!!! !!!LÖYTYNEET!!!

    Laitan tännekkin ilmoitusta varastetuista rattaista. Tiistain ja keskiviikon ( 2.-3.9)välisenä yönä varastettiin meidän kahdet rattaat Järvenpäästä. Molemmat siis löytyneet hyväkuntoisina.
  3. R

    Hakusessa pojalle 2-osainen vk puku koko 80

    Olisko jollakin myytävänä 2-osaista välikausipukua pojalle? Koko pitäis olla 80 ( mahd 74) housut sais olla henkselimallia ja tietty koko asu kosteussuojattu. Ei tarvitse olla reimatec. Jos sulta löytyy jonkinlainen niin laitappa yytä
  4. R

    riksu83 Huhuu

    Jos oot täällä ni mese auki!!!
  5. R

    Hyi hitto!!! Karmee fiilis

    Tossa kun heräilin ja sain kahvit keitettyä suuntasin parvekkeelle aamukaffelle niin tajusin että toinen parvekkeen tuoleista olikin kaiteen vieressä. Sen paikka on ikkunan alla!! Eikä siinä mitään että se oli siinä kaiteen vieressä mut se oli niinku väärinpäin???!!! Soitto miehelle että onko se...
  6. R

    Kaupasta ostettu tuoreyrtti (?) Säilytys?

    Elikkä miten hitossa mun pitää tota basilikaa säilyttää??? Jääkaapissa? Pöydällä? Ja voiko sen "kasvattaa"? Siis saako sitä kasvamaan vielä lisäkäyttöä varten
  7. R

    Kertokaas mulle

    Ketokaas mulle että mistä mä nään et onko mulle tullu yytä? Tää uus systeemi on mulle melko hepreaa vielä :ashamed:

Yhteistyössä