Hyi hitto!!! Karmee fiilis

Tossa kun heräilin ja sain kahvit keitettyä suuntasin parvekkeelle aamukaffelle niin tajusin että toinen parvekkeen tuoleista olikin kaiteen vieressä. Sen paikka on ikkunan alla!! Eikä siinä mitään että se oli siinä kaiteen vieressä mut se oli niinku väärinpäin???!!! Soitto miehelle että onko se käyny aikaisemmin partsilla mut ei oo. Vanhin lapsistakin vielä nukkui. Hitto kun meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. Tosi "spooki" fiilis :/ Kaikenlaisia juttuja pyöri mielessä. Mitä jos joku on yöllä tullu meijän partsille ja palannut takas käyttäen tota tuolia apunaan?? Mä oon lievässä "paniikissa" täällä ku en tiedä miten se on siirtynyt TAi kun en tiedä että kuka sen on siirtänyt. Kelaan mielessä eilistä iltaa että jos oisin itte sen vielä illalla siirtänyt mut en oo Eihän siinä olis mitään järkeä että puolenyön aikaan huvikseni sitä kävisin siirtämässä.... IIK! Onko meillä kummituksia!!?? |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja blondiliina:
Tossa kun heräilin ja sain kahvit keitettyä suuntasin parvekkeelle aamukaffelle niin tajusin että toinen parvekkeen tuoleista olikin kaiteen vieressä. Sen paikka on ikkunan alla!! Eikä siinä mitään että se oli siinä kaiteen vieressä mut se oli niinku väärinpäin???!!! Soitto miehelle että onko se käyny aikaisemmin partsilla mut ei oo. Vanhin lapsistakin vielä nukkui. Hitto kun meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. Tosi "spooki" fiilis :/ Kaikenlaisia juttuja pyöri mielessä. Mitä jos joku on yöllä tullu meijän partsille ja palannut takas käyttäen tota tuolia apunaan?? Mä oon lievässä "paniikissa" täällä ku en tiedä miten se on siirtynyt TAi kun en tiedä että kuka sen on siirtänyt. Kelaan mielessä eilistä iltaa että jos oisin itte sen vielä illalla siirtänyt mut en oo Eihän siinä olis mitään järkeä että puolenyön aikaan huvikseni sitä kävisin siirtämässä.... IIK! Onko meillä kummituksia!!?? |O


Ei kai siihen oo muuta selitystä kuin tuuli. tai sitten vain lapseton käyneet. ei tuommoisesta nyt paniikkia kananta ottaa...
 
Ei tuuli tollasta puutuolia voi liikutella. Mä jo sanoin pojalle leikilläni et pitäiskö soittaa ploiisille (siis sillä varmistin ettei poika valehtele) ni sekin sanoi ett soita vaan Elikkä ei oo poika partsilla käyny. Tuntuu vaan niin hölmöltä :ashamed:
 
vieras
Jos tuuli tai joku elukka olis sen kaatanu, olis puutuolista kuulunu aika kova ääni. Joten todennäköisintä lienee, että joku isompi on siellä käyny... Pitäkäähän nyt ovet ja verhot kiinni ja seurailkaa tilannetta.
 
Me kun asuimme edellisessä asunnossa (luhtitalo) niin meillä oli parveke melkein maan rajassa, noin metrin korkeudella. Eräänä aamuna olin viemässä peittoja partsille tuulettumaan kun oli kova pakkanen niin huomasin parvekkeelle sataneessa lumessa isot kengänjäljet. Jäljet tulivat talon takaa ja siitä meidän parvekkeelle ja palasivat taas talon taakse. Jollain oli yritetty vuolla lukon ympärillä olevaa puuta :eek: Lisäksi olin juuri sinä yönä yksin kotona kun mies oli töissä :| Onneksi ei ollut kukaan tullut sisälle asti, ehkä joku ohikulkija oli säikäyttänyt hiipparin :| Sen jälkeen olen pitänyt aina jotain valoa päällä varsinkin jos olen yksin kotona (tai pojan kanssa)
 
Tää tuolin siirtyminen selvis... Yläkerran mieheltä oli aamuyöllä jäänyt kotiin kassi missä olivat avaimet, puhelin ja lentoliput (oli lähdössä reissuun) Ei sitten halunnut naapureita alkaa herättelemään neljän aikaan aamuyöllä niin oli sitten kiivennyt parvekkeita pitkin koputtelemaan vaimoaan hereille... Oli siis siirtänyt tota meidän tuolia tossa että pääsee taas ylemmäs... Kylläpä helpotti kun sai tietää ettei kukaan "hiippari" ole partsilla käynyt Ja hyvä fiilis kun tiesin olevani oikeassa että joku siellä on käynyt Mieheni ei meinaan millään uskonut
 
Vierailija
Huuuiii, kamala ajatus...että joku hiippailee partsilla ja katselee sisälle...meillä on partsi makuuhuoneen yhteydessä joten jos joku katselisi ikkunasta, näkisi meidät nukkumassa. Varsinkin kun usein nukutaan verhot auki. Creepy...
 

Yhteistyössä