Hakutulokset

1. T

R-kioski ja matkaesitteet?

ILMAISIA :attn:
  2. T

Olenko ihan kamala äiti jos haen tytön perjantaina hoidosta

\ en ole kyllä ikinä kuulltukaan koko säännöstä vaikka olen ollut päiväkodissa harjoittelussakin :whistle: ja meillä lapset ovat vuoropäiväkodissa, sinne ilmoitetaan vuorot jo yli viikkoa etukäteen ja sitten olen lapset hakenut aina sen mukaan mitä sinne on laitettu. esim. josvaikka pääsen...
  3. T

Voiskohan nuo lapset jo jättää yöksi keskenään kotiin ?

Noihan voi saada päähänsä suurinpiirtein mitä vaan! Kyllä mä jonkun aikuisen niille hankkisin "hoitajaksi" aika kova vastuu ois 14,5 vuotiaalla. Ei siis kukaan esim joku lasten kummi tulis pitää pyjämä bileitä tytöille,kysy vielä.
  4. T

ei voi ymmärtää..

Ei taida enää toimia kovin hyvin toi heppi ja mahtaa olla mukavaa pissata. Jos toi mies oli kyllästyny elämään heppinsä kanssa se kun tuntuu määräilevän miehen mieltä melko paljon.
  5. T

perjantain huutispino 4.5

TRICOT SLEN laadukas KANTOLIINA! ÄITIYS- JA LASTENVAATTEITA NUORTEN VAATTEITA SISUSTUSTAVARAA KOSMETIIKKAA, VIDEOITA, URHEILUJUTTUJA, RETROA YM... http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Alinda&status=N&start=0&num=50&cat=%&lcat=X&order=N
  6. T

1-vuotiaiden mittoja?

12,5kg ja 80cm
  7. T

Päättötyöhön apua

Nosto!
  8. T

Paikkakunta - PINO! :)

Nastola :wave:
  9. T

vaikea löytää ehkäisyä

Laastari teho kyllä laskee jos ylipainoa on...näin sanovat mulle kun hankin sellaset. muuten ihan hyvä ehkäisy muoto,,vaivaton. ja ihme kyllä sopivat myö tällaiselle vaikeammallekkin tapaukselle ei ollut mitään ikäviä välivuotoja yms...
  10. T

2004 syntyneitä lapsukaisia

Tyttömme kesäkuussa jo kolme vuotta, perhepvhoitajalla päivät ja on hyvin sosiaalinen ja reipas ! Puhuu hyvin, laulaa, piirtää, katsoo telkasta lastenohjelmia ja dvd:ltä, pelaa jo tietokonepelejäkin isin kanssa.. Vaipat on vielä kun ei aina muista sanoa milloin pissi tulee, kakat ilmoittaa jo...
  11. T

Kyläilettekö sairaina?

Sairauden levittäminen on tympeää. Meillä on kerhossa johon voi osallistua 3v--> 4lasta perhepäivähoitajalta mukana. Eli lapset on hoidossa hällä ja hän tuo kerhoon 2krt viikko. Ihan mukavaa. MUTTA viimeksi toi 2lasta joista oli toinen jo mahatautiin sairastuneen sisko kerhoon. Ja valitti...
  12. T

Noin 1v9kk ja pelot/mielikuvitus

Täälä myös samanlaista. Toisinaan säikkyy erilaisia ääniä. Ja yöunet tullut katkonaisiksi, haluaa viereen nukkuun. :/
  13. T

miten teidän 2-3 vuotiaat nukkuvat päivällä ja yöllä?

meidän 3v1kk tyttö nukkuu päivällä 2-3tunnin päiväunet ja yöllä noin 10-11tuntia.menee nukkumaan noin 21-22.00 pienempikin(1v) yhtä hyväuninen =) nukkuu pikien yöunien lisäksi vaunuissa 5tunnin päikkärit :flower: .ihana oma lepohetki siis päiväunien aikaan.ja joksus siivoushetki
  14. T

nörtit auttakaa!!

\ pystyy kyllä.
  15. T

nörtit auttakaa!!

\ Sivuhistoriasta, eli ylhäällä lukee siirry ja siellä sivuhistoria, ainakin jos käyttää selaimena mozillaa.
  16. T

2-veen....

Herää n. 8.30-9.00 Aamupalalle heti herättyä. Sitten ulos jos sää sallii. Ruoka n.12 Nukkuu 13-14.30 jos nukkuu!! Välipala 15 Leikkiä Ruoka 17.30 Iltapala n.20.30 ja siitä pesulle Nukkumaan n. 21.30-22
  17. T

Palapelit

meillä 1 5 palan palapelejä oppi kokoamaan 7 vuotiaana.no..syy siihen on se että neuvolassa todettiin että lapsi on 4 vuotiaan tasolla.
  18. T

huonot lantionpohjalihakset synnytyksen jälkeen onko toivoa?

sama ongelma täällä, 2kk synnytyksestä (eka lapsi) jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi mulle näin: 3 kertaa päivässä pitää jumpata seraavasti - 10 nopeata liikettä, 10 pitkää - pieni tauko - 10 nopeata, 10 pitkää eli, se tekee vähintään 120 liikettä päivässä tätä pitää tehdä 3 kk, jos sen...
  19. T

vaikuttaako muilla mieli-ala kykyyn saada orgasmi???

Mulla vaikuttaa niin, että jos olen vähän epävarma suhteesta, laukean helpommin kuin jos suhde on tasainen.
  20. T

eka päivä sairaaladiettiä takana...

Hei Mullakin eka päivä tätä dieettiä. Kyl siihen keittoon tottuu, ja kun kiloja lähtee niin tekee mieli syödäkkin sitä. JA tietty urheilen paljon lisäksi. :D

Yhteistyössä