Vaivaako täällä jollain muulla korvien soiminen? Miten pärjäätte sen kanssa?
Onko millaista ääneltään/voimakkuudeltaan? Minulla vaihtelee kovasti mutta siiis kokoajan on päällä. :headwall: alkoi korvatulehduksesta puoli vuotta sitten.
No, minulla kävi näin...
14 kg tuli painoa
synnytys rv 40+3
tyttö 3750 g ja 51 cm
Ja sairaalasta lähtiessäni painoin saman verran kuin synnyttämään mennessänikin, sillä mulla oli raskausmyrkytys ja turvotuksia tuli vielä synnytyksen jälkeenkin!!! Jälkitarkastuksessa painoa oli sitten vain...
Olen 30+ äiti Tampereelta, tarkemmin Annalasta. Lapsia on 2, vauva ja 3,5 v. esikoinen. Etsiskelen seuraa kaikenlaisissa merkeissä, mieluusti vaikka vaunulenkeille ja puistoreissuille, kyläilyyn, mutta toki ihan vaikka vaan sähköpostinkin merkeissä. Erityisesti toivon, että sinullakin olisi...
Me kävimme hoidoissa Felicitaksessa ja lääkärinä A.Koskimies. Hänestä ei ole kuin positiivista sanottavaa. Olen myös kerran käynyt t.Foudilalla ja hakala- ala-pietilällä sekä kurunmäellä. JOs pitäis valita kenelle en menis niin varmaan se olis kurunmäki...
Meillä myös on nuo rattaat ja olen tykännyt paljon. Aika massiiviset ne on mutta riippu ihan mitä hakee. On meillä ollut Gracon Miracletkin ja niitä en kyllä suosittele kenellekään. Ne vielä meni kaukalon kanssa kauppareissuilla, mutta ei niillä kyllä muuten paljoa tehnyt mieli pihalla työnnellä...
en usko sectiolla olevan merkitystä tuohon ongelmaan.Itsellä kun esikoinen syntyi section kautta,eikä ollut mitään pahoinvointeja.
Suosittelen lääkärissä käyntiä jos tilanne noin huono on joka kuukausi.
Heipä hei kaikille!
Laitanpa tekstini tännekin, kun näköjään kuulun kohderyhmään
Olen palstaillut täällä ennenkin, joskus vuoden 2004 kesäkuulle... Taustasta: olen viittä vaille 35 v. kahden pojan (-97 ja -99) äiti, perheeseen kuuluu myös mies. Kolmannen yritys alkoi siis v. 2004, mutta...