Miksi on ihan ok haukkua Helsinkiä ja helsinkiläisiä? Mitä arvelette?
Auta armias jos "maaseudusta", "pikkukaupungeista" tai muusta yleistää mitään negatiivista, niin on itse ääliö ja suunnilleen saatanasta.
Millaisia mielipiteitä teillä on? Toisesta ketjusta kun lukaisin lauseen:
Olet loistava esimerkki maalaisesta joka ei tiedä oman kotimaansa pääkaupungin asioista yhtään mitään.
Mitä oman maan pääkaupungista pitäisi sitten tietää? Sijainti varmaan, mutta muuta; koko, asukasluku, nähtävyydet...
Siis sekä minä että perjantai, täällä taas! Jee! :D
Ihan kuin olisin täällä vain perjantaisin,
vaikka eilenkin hairahduin tänne. :xmas:
Tjaa-ah, tarkemmin laskien viime perjantaina palsta jäi minulta kyllä välistä! :O
Mutta siis asiaan: mitä perjantaisuunnitelmia?
Minä ajattelin...
Siis vastahan oli perjantai, ja palstailin.
Ja nyt on perjantai, ja...
:popcorn:
Mitäs meinaatte tänään? Hyviä perjantaiprovoja mielessä kellään? Kivoja menoja?
Minä saatan parkkeerata palstalle illalla. :D
Oliko Kekkonen hyvällä asialla siis?
Keskustelun taustaa:
Jukka Tarkka: Kekkonen yritti vaihtaa Lapin Viipuriin - Urho Kekkonen - Kulttuuri - HS.fi
Kekkonen ehdotti Tarkan mukaan kesäkuussa 1968 Neuvostoliiton kommunistisen puolueen silloiselle pääsihteerille Leonid Breneville...
Tuli mieleeni kysellä tällaista, kun noita karppausasioita taas on nostettu pinnalle. Jotkut tuntuvat suhtautuvan karppaukseen kuin uskontoon - jotkut vastaavasti veganismiin, jotkut rahaan, jotkut imetykseen tai kestovaippoihin, jotkut jeesukseen, jotkut äiti Maahan.
Mikä on sinun...
...taloyhtiön pihapiirissä asuisi yksi lapsesi ikäinen lapsi, joka käy samaa päiväkotia jne. Lapset ovat noin 4-5-vuotiaita. Teoriassa olisivat oivallinen kaveripari, joilla olisi kiva ja helppo kyläilymatka ym. Mutta entä jos toisen perheen arvomaailma ja elämäntapa poikkeaisivat huomattavan...
Ranskassa vasemmisto voittoon parlamenttivaalien ensimmäisellä kierroksella - Ranska - Ulkomaat - HS.fi
Onhan tässä jo aika pitkään kuljettu oikealle...
Tai provoa tai muuta superketjua - selkeä perjantaiketju tuntuu vielä puuttuvan. :xmas:
Sitä odotellessa voitte vaikka kertoa mitä teille kuuluu. :)
Minä olen töissä ja stressaantunut ja siksi palstailen. Minun täälläoloni korreloi suoraan stressitasoni kanssa. :snotty:
Halla-aho nyt sitten tuomittiin myös siitä, vaikka aiemmin sai vapauttavan tuomion siltä osin.
KKO tuomitsi Halla-ahon myös kiihottamisesta kansanryhmää vastaan - Jussi Halla-aho - Politiikka - HS.fi
KKO:n mukaan blogikirjoituksen kuvaukset kansanryhmästä olivat panettelevia ja solvaavia...
Tai syntyikö keskustelua siitä eilisestä A-studiosta ylipäätään? Olipahan nimittäin aika hassuakin vänkäämistä, melkein palstatasoista ajoittain.
Etsiskelin ketjua, mutten löytänyt.
A-Studio klo 21:
Hyväksikäytöt ja hengellinen väkivalta herätysliikkeissä. Studiossa arkkipiispa Kari Mäkinen. Mitä lestadiolaisjohto sanoo pedofiliaskandaalista?
Saadaankohan keskustelulle jatkoa tälläkin palstalla?
Lähde: Turtana rahasta - Johanna Korhosen kolumnit - Kulttuuri - HS.fi
Mielenkiintoinen kirjoitus - etenkin kun täälläkin on tullut juteltua luokkaerojen kasvusta. Pakko sanoa, että em. kärjistys "niistä" tuntuu kyllä sikäli tutulta, että palstahan se heti tuli mieleen. Niitä on täällä...
Vuoden kulttihahmokilpailussa nähdään tällä kertaa muun muassa glamourmalli, lihamestari ja eskarilainen (arvaa kuka on kuka!).
Vuoden kulttihahmon tittelistä kilpailee tänä vuonna monipuolinen joukko. Mukaan mahtuu niin eskarilainen kuin eläkeläinen sekä pastori, opiskelija ja glamourmalli...