Hakutulokset

1. C

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos ❤️. Laskettu aika vasta 12.2.2025, mutta varaudun kyllä siihen, että syntyy etuajassa. Ikuisuuden oon ollut jo raskaana, mutta tiedän, että loppuaika menee todella nopeasti. Ihanalta tyypiltä kuulostaa teidän pikkuinen ❤️
  2. C

Mahtavaa - paljon onnea! Nyt jo sykki sydän... Ivf-sikiöt on kuulemma usein vähän edellä/isompia, mutta laskettu aika ei tosiaan muutu. Meinasin sanoa, että kannattaa varata neuvola asap - itsellä se oli heinäkuussa videovastaanottona, niin loma-aikoina ei yhtä paljon aikoja. Mutta nyt varmaan...
  3. C

Tosi hyvä, että meet ultraan katsomaan. Musta se hinta noilla kahdella toimijalla ei ole niin paha ja siitä saa mielenrauhan. Koin todella turhauttavana ajatuksen, että luulisin olevani raskaana monta viikkoa ja olisikin mennyt kesken/olisi tuulimuna/raskaus olisi väärässä paikassa. Mutta ei...
  4. C

No on korkea HCG-luku kyllä. Jännä nähdä, että onko kaksoset?se näkynee ultrassa jo ennen sykkeitä. Mäkin oon herkkä arvostelulle- pelkäsin sitä/tuomitsevuutta työpaikalla (niiltä joiden mielipidettä arvostan), mutta kertoivat, että ilo on päällimmäinen tunne. Tiedän jo etukäteen, että...
  5. C

Mäkin luin tosta HCG:stä paljon, kun oli vaikea ymmärtää, että tuo vaihteluväli on niin suuri, mutta ei ole ollut mitään vaikutusta - paitsi ehkä oireiden voimakkuuteen? Hyvin on kohdattu. Mun nimimerkin ikä on vielä alakanttiinkin useamman vuoden. Itse aina sanon, että kun olen jo tämän...
  6. C

Moikka, Kävin varhaisultrassa 7+0 ja syke kuului vahvana. Kävin uktrassa myös 6+2, kun tuli pienen pientä vuotoa.. silloin näkyi vasta väreilyä, joka oli orastava syke, mutta oli helpotus nähdä, että raskaus oikeassa paikassa ja sikiö myös sisällä ruskuaispussissa. 6+3 on kai joku...
  7. C

Wautsi - on kyllä korkea HCG. Se vaihteluväli on niin laaja. Mulla oli 9 päivää siirron jälkeen 48 ja 11 päivää siirron jälkeen 143. Eikä se mihinkään huippulukemiin noussutkaan. Ei myöskään tullut pahoinvointia, eikä voimakkaita oireita. Neuvottiinko sua ottamaan vielä toinenkin HCG-testi...
  8. C

Lapsettomuushoidoissa olevat

Moikka, Itseäkin turhautti alkuun se ajatus siitä verikokeesta, mutta onnistuneessa siirtokierrossa se oli kyllä tarpeen. Sain kyllä 8 päivää siirron jälkeen haamuviivan kotitestiin (ei digitaalinen), mutta en sitä paljain silmin nähnyt vaan ikänäkölaseilla. 9 päivää ja 10 päivää siirrosta...
  9. C

Paljon onnea matkaan - jännittävää ❤️. Mulle on Diphereline depot tuttu, mutta jännä juttu, ku näitä lääkkeitä käytetään eri tarkoituksiin. Mä oon pistänyt niitä, jotta myoomat ja adenomyoosi saataisiin uinumaan ennen siirtoa ja se on myös aiheuttanut vaihdevuositilan ja stopannut oman kierron...
  10. C

Moikka! Kiitos paljon kysymästä <3. Täällä tänään 18+5 ja rakenneultra 26.9. En olis uskonut, että kaikkien pelotteluiden jälkeen kaikki voi mennä hyvin. Ennemminkin on pitänyt käydä ultrassa varmistelemassa, että jatkuuko raskaus, kun ei oireita ole juurikaan. Ainoat oireet on ollut hyvä...
  11. C

Moikka, Miten täällä menee kaikilla? Onko siirtoja tulossa? Kerrankin tulen itse täällä kyselemään... Täällä 12+1 tänään ja nt-ultrassa kaikki oli hyvin. Tähän asti on kaikki mennyt hyvin ja raskaus on ollut "helppo". Varsinkin edellisellä klinikalla peloteltiin niin paljon verenvuodoilla, että...
  12. C

Maaliskuiset 2025

Mä kävin videovastaanotolla - se oli mulle helpompi vaihtoehto, ku kauempana töissä. Se toimi hyvin. Olis laittanut mulle kaiken materiaalin ja neuvolakortin postissa, mutta mulle sopi sit hakea seuraavana päivänä se materiaali. Muut käynnit on sit livenä - ensikäynti poikkeus.
  13. C

Helmikuiset 2025

Teille tulee siis vain pieni ikäero edelliseen?Onnea odotukseen! @Pilvihattara88★ LA 5.2. ★ 3. lapsi ★ Tyks @Chiarina46 ♡ LA 12.2. ♡ 1. lapsi ♡ HUS
  14. C

Helmikuiset 2025

Facebookissa on Helmkuiset2025 ja ite menin muutamaan WhatsApp-ryhmään mukaan. Tein myös nimettömän insta-tilin, mutta sinne tulee päivityksiä aina vaan, kun joku merkkipaalu. Nyt on vaan perus raskausihmettelyä ;).
  15. C

Helmikuiset 2025

Vaikutatko muualla kuin pk-seudulla?Oon just yrittänyt googletella noita seulontoja ja tarvitsen munasolun luovuttajan iän klinikalta ja mietin, että koskakohan? Mulla nyt torstaina videoneuvola - silloin ei arvatenkaan ultrata. Eiks toi 24 mm kuulosta ihan ok mitoilta?Mulla oli 15,4 mm 8+0...
  16. C

Helmikuiset 2025

Moikka! Ootko pystynyt pitämään pään kylmänä? Mulla tuli eilen verinen "pyyhkäisy" ja oli vähän kuumeinen olo. Verta ei sit tullutkaan enempää. Mut mun estrogeenilääkitystä vähennettiin maanantaina, niin halusin vahvistuksen siihenkin. Tänään 8+0 ultrassa kaikki hyvin. Mitat just oikeet. Oli...
  17. C

Haaveena vauva 2025

Mä muuten luulin, että pitää olla just greippimehua, kun joskus testasin.
  18. C

Tervetuloa!Mielenkiintoista päästä seuraamaan sun hoitopolkua. Onnea matkaan!
  19. C

Haaveena vauva 2025

Hei, 40 ikävuoden jälkeen on yleistä, että tulee myoomia, endometrioosia ja adenomyoosia. Oon kyllä ymmärtänyt, että aiemmat raskaudet vähän suojaa niiltä. Itse oon 40++. 32-vuotiaana löydettiin 2 myooomaa - yli 40v;nä niitä olikin kohta jo useampi. Kohtuontelosta poistettiin kaksi...
  20. C

Helmikuiset 2025

Aiotko mennä varhaisultraan? Itse oon lapsettomuushoidoissa, niin kaikkea seurataan eri tavalla, kun lääkityksiä säädetään sen mukaan. Mulla on nyt näkynyt kahdessa ultrassa se, että raskausontelo on siisti, eikä oo hematoomia. tms.. Ni sit on tiennyt, että se verenvuoto tuli limakalvoista...

Yhteistyössä