Hakutulokset

1. N

Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

Heipä Hei! Onpas mukava kuulla Madicken että voit jo niin hyvin sektion jälkeen! Toivottavasti lämpöilyn syy selviää pian. Pidetään kaalinlehdet korvantakana siihen astu jahka asia ajankohtainen :D Itseasiassa olinkin lukassu tuon vinkin jo aiemmin jostain, mutta epäselväksi jäi oliko...
  2. N

Kirjottelenpa nyt kuitenkin lisää :) Minunkin mielestä olisi mukava jos sitten yhtäaikaa siirrytään odottavien palstalta eteenpäin. Synnytyskokemuksiakin mielelläni lueskelen ja sitten aikanaan kertoilenkin. Minulla oli eilen kyllä hyvin samanlaisa tuntemuksia kuin voguella. Iltapäivästä...
  3. N

Onnea Madicken ja Kaapo pienokaisista vauvoista! :flower:
  4. N

äitiyshousuja mistä

Itse ostin H&M:n housuja. Ei mitään turhan kalliita ja ainakin omani kesti hyvin jokapäiväistä käyttöä vaikka hieman epäilinkin. Housut oli joustavakankaisia, yhdet eniten käytetyt "farkkua", eikä oo pesuissakaan kärsinyt.
  5. N

olipas moni kirjoittanut samoihin aikoihin! :) Madickenlle erityis tsempit huomiseen! :flower:
  6. N

Heip! Tänään neuvolassa käyty ja kaikki olikin siellä ihan ok. Verenpaine 117/68 HB 107 Toi ollu mulla aina alhainen. Rautaa syön purkista ja monipupolista ruokaa, muttei vaan tunnu imeytyvän vaikka kaikkia ohjeita noudatan. Tosin tuo hb kyllä noususuhdanteinen, sairaalassa ollessa tippu...
  7. N

Malttamaton kyseli, että milloin pääsen aloittamaan normaalin elämän...jaa-a..Hetkisen mietittyäni muistan äitipolin lääkärin maininneen, että jos pääsis sinne rv38 hujakoille, niin silloin typy olisi jo kasvukäyrän mukaan yli 3kg kun esikoinen oli syntyessaaä 37+6 2410g (tarkistin juuri, kun...
  8. N

Vaihdoin juuri kirjoituspaikkaa keittiöstä takaisin sänkyyn. Ajattelin, jotta kerrankin istualtaa kirjoittlen, mutta hetihän se kostautu alavatsan kovotteluna. Ei onnistunut venytetty aamupala :( Joulujuttuja olen itsekin jo miettinyt, mutta en ole vielä ääneen mitään niistä puhunut. Mieshän...
  9. N

Huomenta! Rödluvan Ihana vauvamasukuva! :) ..Täytyy tunnustaa, että tämän oman pikkukakkosen kasvusta ei oo vielä yhtään kuvaa otettuna, esikoista odottaessa kylläkin tuli otettua masukuvia. Täytynee kyllä ottaa ihan asioikseen räpsästä pari, ni on jotain muistoa tästäkin. ...Meillekin...
  10. N

Hei taas! Toista kertaa tänne nyt kirjottelen ja hyötyä olen jo palstalta saanut. Nimittäin imetysliivien ostoon :) Pikkukakkonen tulossa, mutta häntä kun en saanut imettää niin asia ihan outo. Nyt tuli lupa, että nykysuositusten mukaan saan imettää ja liivitkin tulee sitten varmasti...

Yhteistyössä