Hakutulokset

1. H

Toiveena vauva 2017-2018

Mulle voi päivittää kp 1.
  2. H

Toiveena vauva 2017-2018

Ei oo menkkoja vielä näkynyt... Sen sijaan tissit turvonneet ja arat. Eikä ole testejäkään, täytyy ehkä aamuksi käydä ostamassa. Onko muita testaamassa nyt viikonloppuna? Minä nään Wuf noissa ainakin viivoja :)
  3. H

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussista :love: Mulla nyt Kp 27/28 ja tissit kipeät eiköhän enteile menkkoja ja herkkuja tekee myös mieli :LOL:.. Olisin niin toivonut et tää on myös meidän kierto mutta eipä tainnu olla! Onko täällä ketään kuka urheilee lähes päivittäin tai kilpailee jossain lajissa? Oon alkanut...
  4. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! Ihania plussia taas tullut monelle! Itsellä tämä kierto mennyt nopeasti, kun fiilistellyt pääasiassa alkanutta lomaa. Ovistakaan en tikutellut ja luulin sen jo menneen, mutta viikonloppuna olikin aikamoiset limat.. Joten ehkä saatiin hyödynnettyä vielä (y) Minulle voi päivittää siis...
  5. H

Toiveena vauva 2017-2018

Mulle voi päivittää kp 1/28. Sentään kierto pysyny suht normaalina. Onnee Dana!
  6. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heips! Mulla ei oo menkat alkanu.. Illalla tuli tuhrua, mutta enää ei! Aivan kummaa, pelkään että keskenmeno sekoittanut säännöllisen kiertoni. En usko että heti taas oisi tärpännyt, kun ei mitään oireitakaan ole :( Enkä tänää uskalla vielä testailla, on ollut niin rankka kuukausi muutenkin...
  7. H

Toiveena vauva 2017-2018

Onpas monella jännät päivät meneillään. Plussia kehiin vaan ;) Mulla myös kp 27/28, mutta eipä sen erityisempiä oireita. Voivat liittyä menkkoihin, mutta toivon vielä parasta! Uutena oireena märkä olo, mutta ehkä en aiemmin ole vaan huomannut. Oireet ovat myös erilaisia kun viime...
  8. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heips!! Mulla tänää jo dpo 10, odottelen ekoja menkkoja saapuviksi varmaan ke-to. Toisaalta on eka kierto km jälkeen, toivotaan että tulevat ajallaan (y) yhtään raskautunut olo ei ole.:( Ja viime kierrossa sentään jotain oireita oli tässä vaiheessa vaikka pieniä olivatkin. Pahoittelut uuteen...
  9. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa!! Ihana ilma ulkona tosiaan, vihdoin!! :love: Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille. Mulla meneillään tosiaan kp 16/28 ja dpo 1 todennäköisesti. En kyllä tehnyt ovistestejä, kun olo on ollut huono, vatsatautia ja kuumetta ollut.Tuskin siis kovin hyvät mahkut plussata tässä kuussa...
  10. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! -dino- : mulla oli ainakin raskausoireena juurikin poskien helottaminen ja kuumeneminen. Toivotaan parasta! :) Mutta tosiaan se raskaus päättyikin sitten ikävästi. Nyt kyselisinkin keskenmenon kokeneilta että pidittekö taukoa yrittämisestä yhdet menkat? Vai jatkoitteko heti ekassa...
  11. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa taas kaikille! Minä liityn taas joukkoonne. Meillä meni kesken torstaina ja ehdittiinkin jo huimat 5-6 päivää iloita raskaudesta.. Mutta ikävä kyllä näin kävi.. Eilen pääsin tutkimuksiin ja kohtu oli jo tyhjentynyt melko hyvin. Eikun jatkamaan yritystä kanssanne, ei tässä auta...
  12. H

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos!!
  13. H

Toiveena vauva 2017-2018

Huomenta kaikille!! Ei voi olla totta tein tänää kp 30/28 elämäni ensimmäisen plussan, viiva oli hailakka mut hyvin erotettiin mieheni kanssa! Täytyy tänää hakea vielä clearbluentesti ja testailla uusiksi et onhan se varmasti totta. Voihan olla, että tuo on vaan haamu mutta edes jotain näkyy...
  14. H

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea ihanista plussista!!:) Mulla meneillään kp 29/28.. Jännittää! Menkkoja ei ole vielä kuulunut, mutta en ole testaillutkaan odotan ainakin tämän päivän vielä. Mulla ei ensimmäistäkään menkkaoiretta, tissien aristus loppui jo alku viikosta. Ehkä välillä vähän nippailuja. Toivon niin ettei...
  15. H

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla ei ole kummoisempia oireita. Muilla yrityskerroilla ollut enemmän esim. nippailuja alavatsalla. Nyt ainoana oireena oikeastaan se, että tissit ovat yön jälkeen arat ja niiden päällä ei kärsi nukkua. Muuten olo ollut väsynyt ja kova nälkä parin tunnin välein, mutta epäilen väsymyksen...
  16. H

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! Uusi kuumeilija ilmoittautuu, olen jo pitkään lueskellut keskustelua ja päätin liittyä mukaan. Toivon, että plussa napsahtaa pikimmiten nyt, kun uskaltauduin tänne teidän kanssa kirjoittelemaan! :) Meillä toiveissa ensimmäinen lapsi ja yritys alkoi syksyllä 2015, kun vihdoin tuntui...

Yhteistyössä