Hakutulokset

1. H

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Hopea ja Susanna kiitos, koitan katsoa viime kuun pinosta tai tämän alusta! Millä ohjeella sä Hopea teet peittoa?
  2. H

Käsitöistä tuli mieleen että täällä oli aikaisemmin sellaisen neulotun peiton ohje. Muistaako joku oliko se tässä marraskuun vai lokakuun ketjussa?? Ei jaksais kaikkia kahlata läpi. Nyt olis taas aikaa neuloa...
  3. H

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

Nanniga Ihanaa, sä sait jo äippäpaketin tilattua. Eiks siihenkin tarvi sen todisuksen että saa tilattua? Muakin kiinnostaa toi miten rahat määräytyy, kun vaihdoin lähemmäs töihin mutta tulot laski samalla jonkin verran.. Engeli kuulostaapa kätevältä. Miten sä oot noi fb ryhmät/kirpparit oot...
  4. H

Onnittelut Epalle naimisiin menon johdosta :flower: Täällä ollaan taas saikulla ainakin seuraavat kaks viikkoa :( Supparit on viikonloppuna ollut taas tosi kipeitä ja paljon ja oon ihan yölläkin herännyt siihen että supistelee. Nyt sitten yritetään ensin vuodelevolla saada niitä loppumaan...
  5. H

Täällä taitaa olla enemmänkin meitä yökyöpeleitä, vaikka ei ole edes täysikuu. OOn kans valvonut kaks viimeistä aamuyötä. Muutenkin nukun nykyään jotenkin tosi huonosti, tai siis nukahdan hyvin mutte herään yöllä (pissalle) ja sit pyörinkin loppuyön. Eikä johdu siitä että olis jotenkin tukala...
  6. H

Kiitti Rhonda74 ja Laretzki vinkeistä, täytyy tutkailla vaihtoehtoja. Paras olis kun pääsis kokeileen, netistä on vaikeampi saada kerralla oikea koko. Ja kelan rahoista viel..kiitos tästäkin tiedosta : ) Mä en kyl kehtaa ed. työnantajalta pyydellä mitään todistuksia, mut jos palkkakuitit...
  7. H

Larezki mistä ostit noi liivit jos sopii udella? Oon kans etsinyt hyviä liivejä jotka menis sitten imetysaikanakin. Onnittelut taas kaikista hyvistä ultrakuulumista! Tietääkö joku noista kelan rahoista että voiko siihen valita esim. tän vuoden alusta 6kk jakson mistä ne lasketaan vai onko...
  8. H

Nyt on hyvä mieli, maha täynnä tattirisottoa, nam... Mariaja mä tilaisin täältä Isyyspakkaus - Mussukat.fi mut on niitä monessa muussakin paikassa. Sipsunen mistä tilasit ja millaisen tukivyön? Mä joudun kans jo käyttämään, on selkä valmiiks jo ihan romuna. Mulla on kaks erilaista, tullut...
  9. H

Isänpäivä lähestyy..ootteko meinannut muistaa tulevia isiä, eli miehiänne jotenkin? Koskee siis lähinnä ensimmäisen odottajia, sillä muuthan nyt varmasti muistavat. Mä tilasin miehelleni (tai siis meidän juniorille..) sellaisen tuttipullon jossa teksiä, kaksi tekstillistä tuttia (isin kulta ja...
  10. H

Teollisuuskypärä :hug: Chusa Kuulostaa niin tutulta! Mullakin turvottaa iltaisin vatsa tosi paljon, tuntuu kun olisin ilmapallo täynnä ilmaa. Ihan eri kaliiperia masu kuin aamulla ja tosi tukala olo välillä. Ikinä ennen ei ole mitään ilmavaivoja ollut mutta nyt raskauden myötä kyllä. Ja...

Yhteistyössä