Hakutulokset

1. H

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

DQ Teillähän on lähtenyt tosi hyvin arki rullaamaan pikkuisen kanssa, ihanaa! Mollis Mä niin repesin, kokonainan karavaani kärryineen ja hevosineen :laugh: Hyvä että tarkastivat että Keke mahtuu ulos. Muakin hirvittää että kuinka iso meitin poitsusta tulee, itse olen ollut aika iso...
  2. H

Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Heippa taas! Viime viikolla jäi kirjoittelut, olin niin rätti-poikki-väsynyt töiden jälkeen ettei voinut kun mennä heti huilaan, vaikka oli yks vapaapäiväkin. Nyt sitten kostautui kun väkisin oli töissä, ei rauhoittunut supistukset viikonlopun aikana millään levollakaan. Kohta sitten lääkärin...
  3. H

Pikkumökö Juu pyörryttää ja on sellainen tosi huono olo, välillä tulee sellainen ihan kylmä hiki, yleensä öisin. Tänään pitäis lääkärille soittaa mitä mieltä on, jännä nähdä mitä tuumaa kun ei ole se mun normi lääkäri kun kieltäydyin enää asioimasta hänen kanssaan - se hullu virolainen... Mulla...
  4. H

Katikaish Paineet oli eilen luokkaa 97/63, normaalisti vähän alle 120/80. Olo oli tosi huono, sen takia kävinkin niitä mittauttamassa ja sain sitten neuvolasta kotiin mittarin että voin seurailla tilannetta. Ja nuo mittaukset oli otettu silleen että edellisestä lääkkeestä oli 24h aikaa, ne...
  5. H

AdAstra toivottavasti lääkkeet auttavat, todella kurjalta kuulostaa olotila. Sulla ei onneks enää kauaa taida olla jäljellä.. :) Neela Kurja ettei istukka ole siirtynyt. Toivottavasti sektio sujuu hyvin ja ihanaa että saatte pikkuisen maailmaan jouluksi :heart: MollaMaija voi kurjuus, mä...
  6. H

Imetyksestä Mulla ei aikaisempaa kokemusta ole ja hieman jännittää miten imetys onnistuu. Mielelläni imettäisin mahdollisimman pitkään. Mulla on ongelmana sisäänpäin kääntyneet nännit, toinen on sellainen ettei tule ollenkaan ulos. Ilmeisesti pitäisi rintakumeilla onnistua, mutta on kuulemma...
  7. H

Nanniga Me päädyttiin Emmaljungan Duo Edgeihin viimein. Ekaks meinattiin City crosseja, mut vauva menee niihin kantokoppiin niin lyhyen aikaa, et olis tullut ongelma missä nukuttaa sitten vauva 2012 talvella. Meitin pikkuisen la siis 9.3. Mollamaija Mä kans rakastuin niihin valkoisiin, mutta...
  8. H

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Kiitos teille kaikille ihanille :heart: tänään jo vähän parempi mieli. Soitin aamulla neuvolaan ja kerroin tapauksesta, kehotti myös tekemään valituksen - jonka varmasti teenkin! Nyt ensimmäinen työpäivä takana ja olo on kyllä kun jyrän alle jääneellä :( Koitan nyt kuitenkin sinnitellä...
  9. H

Olin tänään siellä ylimääräisellä käynnillä äippäpolilla supistusten takia, laittoivat neuvolasta lähetteen kun terkkalääkäri ei uskaltanut kirjoittaa suorilla loppuraskautta saikkua, mitä arvelivat että tarvisin. Johan oli taas käynti, ei voi muuta sanoa, pakko avautua kun ahdistaa niin kovasti...
  10. H

Synnärille Meillä tulee matkaa vähän reilut 80km ja aikaa meneen noin tunti. Vähän se jännittää kun on noin kaukana, voi tuntua aika pitkältä matkalta tuskissaan. Hankinnat Mä en ole viel hankkinut oikein mitään, vähän vaatteita ja rintarepun (sai niin halvalla) kirpparilta. Pinnis tulee...
  11. H

Teollisuuskypärä Tässä linkki Huh mikä jättimaha, Vickan! - katso kuva | Viihde | Iltalehti.fi Hepuhi Mullakin joskus juniori myllää niin kun kääntää kylkeä että vatsa on siitä kohtaa ihan kivikova. Sitten kun supistaa niiin ainakin mulla menee koko kohtu ihan kivikovaks. Mulla ne tosin...
  12. H

Vanillac Ehkä se vaan johtuu sit siitä, taitaa meitin sisuskalut olla aika ahtailla ja aina vaan tila käy pienemmäks...miltäköhän tuntuu 3kk kuluttua ;) Mesisa Toi riippuu ihan teidän tes:stä. Meillä ainakin on ehtona töihinpaluu että maksetaan tuo 3kk äitiysloman alusta. Tuosta...
  13. H

Mun mielestä oli kans tosi outo toi Vickanin juttu. Siis eihän toi maha mun mielestä niin iso ole etteikö vois ihan hyvin synnyttää maaliskuussa. Ja kuten täälläkin on todettu niin masuissa on isoja eroja, kuten ihmisissä yleensäkin. Taitaa vaan olla jutunaiheet ohkasessa kun eivät muuta...
  14. H

Isyysvapaista Tiedättekö miten noi isyysvapaat menee jos on yrittäjä? Maksaako Kela jotain rahaa isälle tms kun ei ole työnantajaa? Vaniljarinkeli Voi ei, noi Aino-jäätelöt on ihan super hyviä, voi nam :p Just herkuttelin kaks joulutorttua, tän vuoden ensimmäiset. Ja nyt rupesin himoon taas...
  15. H

Laitanpa tänne saman tekstin kun fb:hen niin ei tarvi kahteen kertaan kirjoitella samoja asioita : ) Aikainen huomen kaikille! Täällä on taas vaihteeksi pyöritty sängyssä viimeiset pari tuntia ja nyt päätin luovuttaa ja selkääkin särki taas niin paljon ettei makaamisesta enää tullut mitään ...
  16. H

Vanillac ja Katjuska Koittakaa myös pätkistä kaakaon seassa, on myös toooosi hyvää :p
  17. H

Katjuska on ihan pakko kokeilla tota ohjetta. Leivotaanko siitä sitten suoraan vai pitääkö sitä kaulita jotenkin kerroksittain? Tältä palstalta saa kyllä niitä mielitekoja joita ei muuten ole ollut....nam, jouluherkkuja :p Vaniljarinkeli mun paheena on kans ihanat juustot ja hyvä viini. Mikä...
  18. H

Sunniee ja Lyytinen niin mäkin ajattelin että ovat eri asia. no oli nimi mikä tahansa niin molempia on ja voisivat kyllä mun puolesta olla olemattakin ;) Sonsku kovasti voimia sinne ja toivotaan että antibiootit puree! :hug: Hopea mä olen kahden vaiheilla tuon influenssarokotuksen suhteen...
  19. H

Sunniee ai sukkapuikko ja liitoskivut on sama juttu, ei mulla ollut hajuakaan :ashamed: joka päivä oppii jotain uutta ; ) Pikkumökö kiitti kommentista, käyttökokemukset on aina tervetulleita :) City crossit siis pisteen edellä. Täällä myös maha on ihan yleinen/avoin arvostelun kohde...
  20. H

Kiitos Hopea ohjeesta, täytynee uskaltautua sen verran kaupoille että saa haettua lankaa ja rueta näpertään. Kirjainta en vielä uskalla kirjoa kun ei ole tietoa nimestä ;) Mua kans janottaa koko ajan kauhiasti. Toisaalta kai pitäiskin juoda paljon, auttais myös ummetukseen. Mut illallla on...

Yhteistyössä