Hakutulokset

1. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Tervetuloa ketjuun, Wilhelmiina! Jokainen tässä edetään omaa vauhtia, semmoista mikä kellekin sopii :) Itelleni tämä on oikeestaan taistoa päivästä toiseen, oon niin perso niin herkuille kuin ihan normiruuallekin, että pitää muistuttaa itteensä pitämään näpit irti :D Vaan hitaasti mutta...
  2. F

Tattari, tais olla easy zumba-millä nimellä oon etsinyt ja mielestäni pari ihan hauskaakin kipaletta löytynyt :) Tanssii sitten vaikka muuten vaan jos ei askeleet osukaan kohdilleen. (niinkuin minulla :snotty: )
  3. F

Tattari, ite oon joskus katellu jotain helppoja zumbajuttuja youtubesta :) Oma koordinaatiokyky ei mikään maailman paras ole niin toistoja pitää olla monta ja helppoja. Eihän ne tietty oo kuin muutaman minuutin pitkiä mutta vaihtelee sit tai harjoittelee useamman kerran samaa? Voisin muuten...
  4. F

Kyllä sopii tuo BMI:n laskeminen sitten vasta kun koko jakso on taas taivallettu :) Niinhän se tuntuis järkevimmältä..ainakin minusta. Tänään tuntuu ruokailut menneet vähän penkin alle, semmoinen ärsyttävä pikkunälkä vaivaa koko ajan. Mandariineja ostin kaupasta, ne ei vissiin kovin montaa...
  5. F

Kiitos Tattari :) Sitä kun vaan ei jaksa aina muistaa että ei nää kilot ole hetkessä tulleet, eikä hetkessä lähdekään...vaikka pitäis saada mulle kaikki heti tänne, ylimääräkilojen kans myös. Kun vaan jaksas tsempata eteenkin päin... Kovasti tsemppiä tietty muillekin!!:)
  6. F

Hmm.. 91,5kg näytti tänä aamuna vaaka eli -600g. Onko se sit hyvä vai huono.. Vähän ärsyttää kun näytti jo vähempääkin ja nyt punnituspäiväks taas nousi.: /
  7. F

Oon nyt koittanut tuonne Kiloklubiin laittaa syömisiäni, mitä oon muistanut ja voinut (kaikkia ruokia ei ole tuolla, oon tehnyt niitä omiakin reseptejä sinne) ja tänään suunnittelin etukäteen loppupäiväni (on jotenkin helpompi niin, tietää mitä "saa" vielä syödä) ja kaloreita tuli aika tasan...
  8. F

Älähän nyt, JJ..ota vaan ihan rauhassa aikaa ja parantele itseäs :hug: ...ainakin minä oon täällä ihan takuuvarmasti vielä sitten kun astut takas vaa'alle, oon siitä ihan varma :) Käyn sitten ma-aamuna sen lopullisen painon kirjaamassa ja sitten pidän sen maanantain vaakapäivänä, jos se...
  9. F

Tänä aamuna vaaka näytti -900g keskiviikkoisesta :O Vaan näinpä se aina alkaa, tulee vähäsen miinusta ja sitten tuleekin reilusti plussaa taas kun jostain syystä kai höllään, tai en jaksa enää miettiä, tai en tiiä miks..vaikka motivaatiotakin olis, niin koko homma menee aina pilalle jossain...

Yhteistyössä