Hakutulokset

1. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Tattari, nuo kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta, en oo ikinä kokeillut paastoa sen paremmin kuin tuota 5:2-dieettiä. Ateriankorvikkeita on ollut muutama, suklaanmakuinen muistaakseni mutta niitäkin join ehkä pari viikossa että sen kummempaa korvaamista en oo kokeillut. Niitä patukoita oon...
  2. F

Tänään kävin taas taistelun itteni kans, karkkihyllyllä. Mut pidin pintani enkä ostanut sitä suklaapatukkaa ees mitä siinä hetken kuolailin :) Kun vaan muunkin ruokailun kanssa jaksais pinnistää, tänään en tosin ees santsannut vaikka oli hyvää ruokaa.
  3. F

Yritän taistella ylimääräiltapalaa vastaan. Söin siis jo, ihan riittävän iltapalan (pari palaa ruisleipää, margariinia ja kalkkunaleikettä, join vettä) ja vielä vaan tekee jotain mieli. Meinasin ottaa vaan vihreää teetä ja lisää vettä tähän himotukseen, toivotaan että auttais. Ja tervetuloa...
  4. F

Tän aamun tulos, kerron vaikka plussaa onkin 90,8kg. Eli +600g :ashamed: Ei päässy (vielä) alle 90kilon...oma moka, ihan täysin ku söin mitä sattuu. Pitää ottaa tiukemmin, yrittää enemmän. Helppohan se on sanoa. Mutta tsempityksiä nyt jokaiselle! Kyllä tästä noustaan taas, uudella innolla...
  5. F

Sain käsiini metwurstia ja nuudeleita, mies toi kaupasta ilman pyyntöä (sanoin vain ettei tarvi lauantaikarkkeja ku lapsille ja oli halunnu jotain hyvää silti ostaa minullekki) |O Ja siinä sitä sitten ollaan.. Noista(kin) kun on niiiiiin vaikeeta pitää näppejään irti.:ashamed: On tääkin...
  6. F

Minulla on menny vähä penkin alle taas syömiset, vaan tässä on nyt loppuviikko aikaa pinnistää maanantaille sitten tulosta :) Tänään mies teki ruuaksi kaalilaatikkoa, ite otan ainakin pari annosta "jemmaan" vain minulle ilman lihaakin eli vain kaalia ja porkkanaa. Loppuun laittaa sitten...
  7. F

Tsemppiä täältäkin kaikille joilla on vaikeeta! :hug: Eilen sitten pidin vähän löysemmän päivän ja illan, herkuttelin vähän ja tänään sitten yritän taas olla kiltisti:) Ostin makeannälkään Nellie dellies karkkeja, se salmiakki on niin väkevää jotenkin ettei niitä voi syödä kuin pari...
  8. F

90,2kg!!! Tätä lukemaa vaaka vaan sitkeästi näytti kun kävin punnituspäivän tulosta hakemassa. Ei voi olla. Tekeekö se -1,3kg??? Periaatteessa kahdelta viikolta..? Viime viikolla vaakapäivänä oli kaiketi edellisen viikonlopun pastapöhöt päällä ja vaaka näytti päälle 92kg taas (tosin lukema...
  9. F

Tän päivän syömiset Kiloklubissa jäi taas siihen 1400 kalorin pintaan, olikohan pikkuisen yli. Saa nähdä huomenaamulla sit vaikuttaako mikään mihinkään... Ja tsempityksiä kaikille! :)
  10. F

Tattari, tuohan kuulostaa kivalta :)Tuokin kaveri jonka kanssa puhuin eilen, kehoitti lähtemään vaikka vain pienellekin lenkille, aluks, kuulokkeet päähän (ei tietty kovin vilkkaalle alueelle noin) ja musat soimaan..kun oon niiiiin huono yksin minnekään ulos, lenkille tai salille tms. lähtemään...
  11. F

Tsempityksiä ihan jokaiselle toivottelen..eilen sain kaverilta hyviä neuvoja ruokavalion kevennystä ja toivottua laihtumista ajatellen, kun vaan osais ja pystyis ottamaan niistä oppia. Huomenna olis punnituspäiväkin..hmm, pakko kai se on tänne laittaa kun jo viimeks jätin väliin. Tattari, en...
  12. F

Hienoa Tattari!! Mulla on menny kaikki ihan mönkään..pastaruokaan sorruin taas ja piti vähän leipoakin lasten kanssa eikä niistä voi irtikään pysyä. Tyhmä minä! En uskalla edes vaakaa päin katsoa. (kuitenkin aamulla käyn sen päällä itseäni kiroamassa):ashamed: Tsemppiä Sadielle ja muille...
  13. F

Hmm..tänä aamuna luku oli taas 91-alkuinen. Tuntuu aikas paljon heittelevän, varmaan normaalia? No, eniten haluaisin yllättää itseni, että tosiaan pystyisin siihen painonpudotukseen..vaikka hävettää ees miettiä mitä esim.miehen sukulaiset ajattelee minusta. Etenkin miehen isovanhemmille tuo...
  14. F

Tänä aamuna kurkisti se tasakymmenellä alkava luku vaa'alla (90,8)..:) Vaan vielähän sillä on maanantaihin aikaa nousta :ashamed: Tälläkin hetkellä tekee niin vietävästi mieli suklaata ja taistelen kauppaan lähtöä vastaan. Pari tuntia on ruokailusta, ei tässä vielä voi oikea nälkäkään olla...
  15. F

Taisi tosiaan olla jotain viikonloppupöhöä tuo eilisen punnitustulos, tänä aamuna olikin siinä missä viime mittauksissa. Kiva lukea muiden miinuksista, onnittelut kaikille! Välillä mietin miten tää voikin olla niin vaikeaa koko homma ja se, että pitäis pystyä kieltäytymään ja tekemään...
  16. F

Joo ei, ei tule tän viikon tulosta tänne :ashamed: Ihan järkyttävän epäterveellisesti syöny, koko viikonloppu meni oikeestaan mässätessä ja eilenkin vielä iltapalaks hampurilaista ja ranskalaisia. Uuteen viikkoon uusin voimin, toivon. Ja tietty toivon sitäkin että tää ois vaan jotain...
  17. F

Tsemppiä taas kaikille, erityisesti JJ, koitahan jaksella ja saada ittes kuntoon. Hienoja pudotuksiakin tullu, :flower: ! Minulla on menny nyt ihan penkin alle, mietin jos en huomisaamun tuloksia kerro ollenkaan jos ne kovasti plussaa näyttää..ärsyttää kun näin meinaa lipsua taas niinkuin ne...
  18. F

Joo, minun pitää pysyä tiukasti kurissa viikonloppu että kehtais mitään tuloksia laitella..viime vaa'alla käynti aiheutti taas järkytyksen, liekkö se lasagne syynä vai mikä.: / JellyJollylle tsemppiä! Toivotaan että löytyy parempi paikka. Ja juu, minä taisin olla se joka noita listoja...
  19. F

Selvä, ei sitten mitään.:)
  20. F

Wilhelmiina, ite oon kans tunnesyöjä ja tuokin ruuan määrä on ollut ongelmana. Eli liikaa, liian usein ja väärää ruokaakin vielä. Nyt oon kiinnittänyt enemmän huomiota ruoka-aikoihin ja ruuan määrään. Myös kasvisten ja veden määrää oon koittanut lisätä. Liikunta on aina ollut se vaikein paikka...

Yhteistyössä