Hakutulokset

1. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Löysin hengareille pohjimmaiseksi jääneet pari siistimpää mekkoa, kokoa great girls 38/40 ja 42. Harmittaa etenkin tuo 42 kokoinen, uutena sen ostin ja oisinko kerran juhlissa pitänyt. Jos Jellyä kiinnostaa :)
  2. F

Joo no on nuo liian isoja, pääasiassa kokoa 44-46 ehkä. :( Voi kun pääsiskin pienempiä vaatteita ostelemaan. Tarttis teipata suu kiinni ensin ja oppia nostamaan p*rseensä penkistä liikkeelle.
  3. F

JJ, minkä kokoisia vaatteita olisit vailla? Luulen kyllä että nääkin on liian isoja sulle.
  4. F

:ashamed: Vaatekaapin siivous meneillään, kaikki ylimäärä (=kutistuneet) vaatteet myyntiin,jätän vaan muutamat "pikkuisen kinnaavat" housut tavoitevaatteiksi. Huoh,toivotonta oloa taas pukkaa.Tulee vaan väkisinkin mieleen että tähänkin mahduin vielä viime keväällä tai toissa vuonna..
  5. F

Tammikuun KIVAKETJU!

Mulla synttärit viikon päästä :) Onnea teille edelle ehtineille!:flower:
  6. F

HuOmenta !!!

Huomenta! Pakkasta riittää täälläki mut onneks ei muuta pakollista tänään ku ruokakaupassa käynti :) Mukavaa perjantaita kaikille!!
  7. F

Nuppu, entäs jos teet valmiiksi vaikka edellisenä päivänä jotain nopeasti lämmitettävää ruokaa/nopsaan napattavaa välipalaa (kummankolainen ruoka sulla siihen aikaan onkaan kyseessä)?
  8. F

Mulla on kans tuo leipä yks paha..ja jos sattuu olemaan juustoa talossa niin vielä enemmän. Tuossa aiemmin söin 3 hapankorppua, margariinilla ja kalkkunamakkaralla. Juusto onneks loppui vasta että sitä ei tarvi kuolata enää. Juustoa siis ostetaan vajaa 10 kertaa vuodessa. Ja useimmiten...
  9. F

On umppari tallella, oon vaan kuvitellut että se kipu on tuolla ihan alavatsalla oik.puolella? En usko että ois sappikaan, oon sappikipukohtauksen nähnyt kun äidilläni ollu ja se kipu näytti olevan paljon kovempi ja pitkäkestoisempi ku tää mun.
  10. F

Mulla on vatsa ollu jotenkin tosi turvoksissa ja kipeäkin tuosta navan kohdilta oikealta puolelta, melkein kylkeä tuo mahtaa melkein olla: / Aamulla jo nousin mutta piti vielä takas mennä pitkälleen kun niin sattui. Ja samaa oli päivälläkin vaikka aamusta jo helpottikin. Mitähän kummaa:confused:

Yhteistyössä