Hakutulokset

1. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Itte en viiti ees iltapainoa käydä kattomassa, masentaa liikaa...tosin ei sekään aamupaino kovinkaan paljoa saa ilosta hyppimään :ashamed:
  2. F

HuOmenta !!!

Huomenta! Wieruus, :hug:
  3. F

:flower: Onnittelut!
  4. F

Noh, voisin laittaa itteni noihin kaikkiin alalahkoihin :ashamed: No okei, krapulaa ei ole ollu aikoihin mutta silloin kun on niin mätän kyllä ja mitäepäterveellisempää, sen parempi. Ja karkkia en oo nyt lähipäivinä syönyt. :) Junnaa junnaa, sitä vettä oon nyt yrittäny saada juotua ja...
  5. F

katsotko silmiin, kun keskustelet

Oon aika ujo eikä itsetunnossakaan oo kehumista mutta enempi tai vähempi pyrin kattomaan silmiin keskustellessa. Joskus teen "testejä", jäänkin katsomaan pidemmäksi aikaa kun kuuntelen toisen puhetta ja esim.tänään minulle puhuja katsoi vähintään yhtä pitkään takaisin. Joitain ihmisiä ei pysty...
  6. F

:hug: Jelly
  7. F

Hienoja tuloksia kaikilla! Itte en muistanut (! oikeesti) käydä aamulla vaakalla. Oli tosin sen verran kiireaamu muutenkin että nyt oikestaan eka kerran joutaa istahtaa.
  8. F

Mulla on ollut kans vaikeuksia tuon veden juonnin kans, siksi kyselin kun yritän seurailla. Aamulla yritän jo ennen aamupalaa juoda ainakin 3dl, tosin itse aamupalankin kans joskus tekeminen kun ei oikeen tee mitään mieli heti herättyä.
  9. F

1,5 litraa vettä juotu tänään, paljos se oli se "suositus" tai paljon te muut juotte?
  10. F

:hug: Tsemppiä! Tiedän niin hyvin tuon olon : / Hanki jotain kevyttä, helposti naposteltavaa lähistölle jos ei muu auta. Porkkanaa kuori valmiiksi, pilko vaikka tikuiksi ja omenaa lohkoiksi tms. Viinirypäleitä, paprikaa, kurkkua,tomaattia? Tää pitäis ittensäkin toteuttaa illemmalla..:)
  11. F

Tammikuun KIVAKETJU!

Tää ketju saa hymyilemään ja hyvälle tuulelle. Toki noi omat tilleroisetkin, ja monta kertaa päivässä :D Niillä on niin hassuja juttuja.
  12. F

Onnittelut muuten Jellylle työtarjouksesta.:flower:
  13. F

Sopii näin. Mistä kummasta löytäis sen tsempin päälle.Teippaan koht oikeesti suuni kiinni.Alan käyttää kahvikupin aluslautasta ruokaa varten.
  14. F

Olen nyt pari päivää pysytellyt poissa vaa'alta,ihmeellistä kyllä :) Eilen kävimme ulkoilemassa koko porukka ja varmaan pari tuntia siinä vierähti,tosin itselle siinä ei tullut liikuntaa kuin kävelyä ja muu aika sitten seurattiin lasten leikkimistä ja höpöteltiin omiamme.Mutta senkin ajan olin...
  15. F

Ajattelin ehkä ennemmin niinpäin, niiden housujen kanssa, että kyllä ne vähän venyy kuhan niitä jaksan vaan pitää jalassa :) Pessimisti mikä pessimisti. Vaan hartaana toiveena tietty olis se, että itte vähän kutistuisin. Kumpa itekin osais olla menemättä siihen vaa'alle liian usein, joka...
  16. F

Taidan jo tässä vaiheessa iltaa käydä kuorimassa muutaman porkkanan oottamaan iltapala-aikaa :) Jos sitten ei muuta tarvis napostella.
  17. F

:hug:
  18. F

: / Tänään tuli postissa paketti, tilasin kolmet housut. Muuten nää on ihan just sopivat mutta maha,puristaa :( Mahtuvat kyl kiinni seisaallaankin ollessa (ei tarvi selälleen mennä laittaa nappia :) ) mutta makkarahan siihen jää. Mitähän näiden kans nyt tekis..seuraava koko mahtais lököttää...
  19. F

Ja heti unohtui, anskulille tervetuloa ketjuun!
  20. F

Jelly, tietää äiti vaan lapsille pitää saada ostaa vaikka oon kieltänyt senkin. Vähän ollu lapsenkin suhteen painoasioista huolta, tälle kun ruoka ja herkut maistuu. Pitää keskustella vielä, mieheni sentään ymmärtää kun itsekin välillä laihduttaa, tarkkailee syömisiään. Siitä ei tosin minulle...

Yhteistyössä