Hakutulokset

1. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Totta. Itse en oikeastaan kaupasta osta mitään herkkuja,lapsille lauantaiksi jotain pientä mutta omat herkut jää kauppaan. Onnistun kävelemään hyllyjen ohi. Mutta sitten, viimeks se oli äitini joka oli ostanut keksiä ja suklaata, lähinnä lapsille kai mutta ne ei sitten pysy turvassa jos niiden...
  2. F

No et tosiaan ole ainut, itä-Suomessa asustelen minäki.:)
  3. F

No kun ei ole : /Sehän tässä ikävintä onkin. Eilinen meni huonosti,söin vielä 10 palaa suklaatakin.Eikä tää päivä vaikuta sen paremmalta,en oo saanu oikeestaan aamupalaa ees alas kun ei vaan tee mitään mieli.Nyt koitan appelsiinia natustella mut lounaalla on sitten hirveä nälkä ja varmasti...
  4. F

Minun vinkkelistä kuulostaa aika hurjalta tuo 8vko:n liikunnan määrä, toki muidenkin kun en itse kovin paljoa liiku. Kiitos tosin Jelly linkistä, kävin siellä katselemassa ja kokeilinkin vähän :) Tänään tuli kävelyä (ihan reippaaseen tahtiin, niin että hiki lensi) varmaan pari-2½km, olosuhteiden...
  5. F

Tsemppiä Jellylle, toivotaan että tutkimuksissa ei löydy mitään vakavaa : /
  6. F

Onko vinkkejä hyvään jumppaan netissä? Ajattelin että nyt olis semmoinen kolo että ehtis vaikka jotain jumppaa kokeilla,mulla kun ei tuo koordinaatiokyky oo mikään hyvä ja etenkin kun pitäis tehdä sekä käsillä että jaloilla jotain niin sekaisin menee.Harjottelullahan sekin voisi vähän...
  7. F

Oli ihan sunnuntaiolo aamulla enkä tajunnut että onkin jo maanantai. Mutta vaaka näytti 92,2kg.Ärsyttää ettei oo osannut taas pysyä ruodussa vaan samoissa luvuissa taidan olla kuin silloin kun ketjuun eka kerran eksyin mukaan. Ei kai tässä auta muu kuin yrittää uudelleen, pitää herkut nyt...
  8. F

Liikunnasta, itse en ole harrastanut mitään liikuntaa ainakaan säännöllisesti koulun liikuntatuntien jälkeen. Uimassa käyn (tai no, vesijuoksemassa) todella epäsäännöllisesti ja jotain kotijumppia joskus kokeilen mutta sen suhteen en ajatellut ottaa mitään paineita. Se vois olla liian iso...
  9. F

Ihan sama minulle miten ketjun aloittaja haluaa painot laittaa ylös:) Mielestäni oli ihan toimiva sekin mitä viime ketjuissa on tehty, eli se viikon paino jota verrattiin edelliseen viikkoon ja sitten kuukauden lopussa se kokonaismuutos mutta kuten sanottu, ihan miten on ap:lle helpoin. Ja...
  10. F

Maanantai sopii punnituspäiväksi. Tähän asti olen pystyny kieltäytymään herkuista, yritän nyt ensin katsoa ihan tosissani että vaikuttaako se mihinkään (lähinnä siis painoon) ja pidän lakkoa päällä ainakin pari viikkoa. Paitsi,vähän huolettaa jo valmiiks jos mennään esim.leffassa käymään...
  11. F

Taisin minä olla se joka pisti "kyllästynyt"-nikkiä silmään..Pahoitteluni siitä. En oikein voi muuta sanoa että yritän parhaani, koska useamman kerran olen yrittänyt mutta en oo saanut painoa kovinkaan paljoa alas, ja sitten se on kuitenkin taas noussut. Syystä tai toisesta. Tänään oli taas...
  12. F

Pituus 168cm Paino 93,0kg 1.tavoite alle 90kg Sitten joskus jos uskaltaa katsella tavoitteita tuosta eteenpäin. Jos siis pääsee tuohonkaan :ashamed:
  13. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

Kiitos vinkistä, lillerilalleri, pitää miettiä tuotakin vaihtoehtoa. Netistä meinasin ihan alkuun katella vähän tarkemminkin noita liikunta jne. ohjeita, josko niistä sais vaikka ihan tulostettua muistutuksia tai jotain :)
  14. F

Nonni, oisko se uuden pinon paikka? :) Uusi vuosi alkaa pienten terveysongelmien kanssa mutta jospa se tästä lähtis taas.
  15. F

Minähän se roikun varmaan mukana, parhaani mukaan.
  16. F

:hug: Tsemppiä! Nyt vasta muistin taas käydä vilkuilemassa tätäkin ketjua. Joulukuu on kaikkiaan menny ihan pipariksi, vuoden alussa taas uudella innolla mukana..toivoa sopii.
  17. F

Nostelenpa tätä, omassa painossa ei oikeestaan muutosta ole. Ei onneks ole siis noussutkaan jos jotain positiivista pitää etsiä.:)
  18. F

:( Just lääkäriltä palailin, ja eipä kuulostanut hyvältä. Painoa on tietty liikaa ja verenpaineet on koholla kans, eiks se yläraja oo jossain 150/95(100?) Aika lähelle liippas ja nyt sitten tuli suositus että kannattaa tosissaan alkaa sitä suolan käyttöä, rasvan laatua, annoskokoa jne...
  19. F

Kiva Jelly että uutta pinoa jaksat laittaa. Varmasti tulee ainakin niitä morkkiksia valittaa, jos ei muuta..ainakin siihen asti että pääsee vähempiherkkuiseen arkeen takas. Menneekö tammikuun puolelle sekin : / Mutta, yritän osaltani aktivoitua taas.
  20. F

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

Mulla on kans lässähtäny koko homma. Ja tuntuu että näin joulun kynnyksellä on entistä vaikeempi pitää kiinni mistään terveellisistä syömisistä:( Vaan viimestään tammikuussahan se taas alkaa,se yritys.Joka vuosi, nyt ja aina ja iänkaikkisesti.Suututtaa oma pystymättömyys,itsekurittomuus.

Yhteistyössä